Bästa snowboardboots butiken i Göteborg

linder

Aktiv medlem
Hittade tråden -> "Bästa pjäxbutiken i Göteborg?" men är ute efter nya snowboardboots

Vart ska man vända sig?

Antar att det finns bättre ställen än oneoff & hollywood?

säljer oneoff ens nike?

Att säga \"oneoff utan tvekan\" och sen säga att dom bästa bootsen är nåt som dom inte hade förra året iallafall men dom hollywood hade både förra och denna säsong låter lite konstigt

Polaren äger en skatebutik och köper in från bl.a. oneoff så anledningen vi vill prova är så vi kan antingen köpa på plats eller beställa till butiken genom oneoff. Frågan handlade om det fanns fler ställen man kan kolla som tex skistore och udens när det gäller pjäxor :)

Junkyard gynnar jag inte för 5öre... Av flera anledningar men vi kan släppa det där :P

Senast ändrad:
Du gynnar tydligen inte dom andra butikerna heller om bara skall gå dit o ta däres tid för att prova rätt för sen att beställa nån annanstans.

Gammel_Dansk sa:
Du gynnar tydligen inte dom andra butikerna heller om bara skall gå dit o ta däres tid för att prova rätt för sen att beställa nån annanstans.
Om jag provar på oneoff och hittar ett par sköna 32 boots, sen köper dom genom lokala skatebutiken som köper dom från oneoff's distribution så har jag ju gynnat båda två... Vet inte riktigt hur du tänkte där :/

Men du frågar ju om andra butiker som Hollywood. Det var så jag tänkte.
Om du vet att du skall till Oneoff o testa där, värför denna tråd?

Tanken va att vi skulle till oneoff för att prova anledningen till att jag vill veta om det finns andra butiker är ju för att om man ändå åker 16mil så kan man ju passa på och kolla runt lite och se ifall man hittar något. Sen om det passar så är det ju så klart man köper det om man nu är på något annat ställe.

Har du något vettigt att komma med till denna tråden eller ska du fortsätta med ditt offtopic?

Tillbaka
Topp