Bästa stället att spendera våren i Kanada på?
Tja
Funderar på att dra till Kanada någon gång början/mitten av mars. Var finns de högsta topparna el längsta säsongen? Någon som känner till hur det är i Rogers pass den tiden? Eller har bra tips på snöstatistiksidor? Tänker oss ett mindre ställe, dvs inte Whistler.
Funderar på att dra till Kanada någon gång början/mitten av mars. Var finns de högsta topparna el längsta säsongen? Någon som känner till hur det är i Rogers pass den tiden? Eller har bra tips på snöstatistiksidor? Tänker oss ett mindre ställe, dvs inte Whistler.