Begagnade grejjer, vad ska man tänka på?
Tjenare, ny på detta forum och har följt en hel del trådar samt försökt att hitta en tråd angående begagnade grejjer och vad man ska tänka på.
Så nu ställer jag frågan till er erfarna åkare VAD och HUR man ska kontrollera skick och hållbarhet på brädor, bindningar och dylikt. Kan vara saker som rost, repor, ojämna/oslipade kanter, sprickor etc.
Berätta gärna hur ni skulle göra och vad ni skulle titta på inför ett begagnat köp.
Mvh
Richard
Så nu ställer jag frågan till er erfarna åkare VAD och HUR man ska kontrollera skick och hållbarhet på brädor, bindningar och dylikt. Kan vara saker som rost, repor, ojämna/oslipade kanter, sprickor etc.
Berätta gärna hur ni skulle göra och vad ni skulle titta på inför ett begagnat köp.
Mvh
Richard