behöver desperat baggy byxor

henrik_valis

Ny medlem
Tjo baloo, letar runt efter byxor med XXL som storlek .. verkar inte finnas här i vårt land utan man tvingas söka lyckan utomlands .. skulle gäran vilja bli motbevisad. kan tänka mig begagnat om någon som har också...

länka gärna till affärer som har XXL eller kanske större på byxor, burton är fördelaktigt..

jag kan ju säga så här..

jag kör på burton till 100% och har upptäckt följande.. Burton har ju olika linjer, ex- burton, ronin, analog och AK och de skiljer sig ENORMT i storlek..

Burton och AK är normala i storlekarna.. jag borde köra medium (är 175/70) men gillar baggy så jag kör med large i byxor och jacka..

analog däemot är rätt tilltagna i sina storlekar iaf på byxfronten.. jag kör medium i analogbyxor med large i jacka pga att ärmarna e så korta (tycker jag) .. tar jag large i byxor så drunknar jag typ..

sen har vi Ronin .. mmmm... ronin.. där har de tagit i ordentligt.. jag fick tag på ett par Large byxor som jag kör i nu (även om jag ser rolig ut de va ju billiga :) )

på mig är medium FETT baggy från Ronin... så Om du skulle få tag på ett par XL Ronin cargopants ex-- så skulle de nog passa ..

jag vet ju inte Om du är 2 meter å 10 cm och väger 123 kg... men men..

/Pinn

ja säger bara en sak. Special Blend. Feting baggy kläder, ända rätta enlige min mening.

alright, tackar för svaren ..

jo, varianten jag kikat på men dock inte sett med mina egna ögon i någon affär är Ronin cargo byxan i mocha-brun som är jäävligt schysst .. så om du nu säger att XL är stor för att vara just XL så kan det vara värt .. är 186 med bisarrt långa ben så för att inte se ut som en lyktstolpe så har jag alltid föredragit baggy ..

aight, jakten fortsätter .. Verbier om 2 veckor .. c u!

Asså, jag blev besviken när jag såg ronin cargo byxan "live" tyckte den var svinfin nrä jag bara hade sett den på internet, men sen när jag såg dne på riktigt var den inte lika fräsch.

Iofs var det den svarta jag såg, och den svart färgen var inte snygg, det slutade med att jag köpte ett par analog Boundary istället, i strl medium, och dom är svinfina.

Jag är 175 cm, och när jag testade roninbyxorna i large så drunknade verkligen jag. Även om det är nice med baggy så ska man ju fortfarande se att det är ett par byxor man har på sig och inte en klänning.

jag har ett par specialblend brallor i str L dom är baggy som fan.. + att det är en grymnt bra byxa..

www.streetaddict.se

Jag har själv ett par Ronin Cargo från ifjol XL, men jag tycker inte de är så STOORA som ni snackar om.... jag är 188cm lång och skulle gärna vilja ha dem lite längre och om inte ännu lite pösigare.

Någon som vet hur DC är i storlekarna?

Jag tycker inte heller ronin cargo i XL är så stort.
nu har jag analog boundary och acceleron i XL boundary är okej i storlek men det kan ju alltid bli större. så du lär nog inte drunkna i XL med dina 186 cm

hmm... InZan3s länk va intressant. undrar hur det skulle se ut med en sleeveless coverall (82465) ovanpå vanliga skidkläderna... kanske skulle va najs kombo, va tror ni?
/JEns

Tillbaka
Topp