behöver skibumkompisar!

ensamchey92

Ny medlem
behöver skibumkompisar!
Hej allihopa! :D
Jag är en brud på 19 som SKA till alperna denna säsong. Är dock extremt ensam om detta starka behov bland mina kära vänner. Tänkte att det kanske fanns någon här som kände att dom skulle vilja åka med mej! Eller har kanske någon en lägenhet med en ledig plats? Eller en bilplats? Eller vadsomhelst? Jag är öppen för det mesta!
Jag är inne på st. anton eller val d'isere. Dom verkar ball. Men bara jag kommer till alperna så är jag typ nöjd så hör av er!
desperata hälsningar från Sofia

behöver skibumkompisar!
Hej sofia! Jag försöker också fixa ihop något och är också ensam bland mina kompisar att vilja detta. Börjat maila lite med nickenn som också vill ner till val d'isere. Ska titta lite på lägenhet, men det är mycket lättare om man är några stycken i alla fall. tre är en bra början :) Har du tänkt jobb där nere och när har du tänkt att du vill åka ner?
Katarina

behöver skibumkompisar!
Härligt Carl-Jan ;) Fyra pers.. det börjar bli ett lagom stort gäng att klämma in i en liten billig lägenhet :D

behöver skibumkompisar!
Är även jag ensam i behovet att åka till alperna bland mina kompisar. Tänkte dock styra skutan åt Mayrhofen eller möjligtvis St anton pga att det blir smidigare för mig. :)

behöver skibumkompisar!
woho vad härligt allihopa! jag ska leta ihjäl mej efter ett place att bo (st. Anton är number one för det är tydligen billigast att leva där (rätta mej om jag har fel)) och vi borde helt klart bila ner! jag har dock ingen bil. men ändå. och sen har jag ingen riktig koll på när man borde dra, slutet av oktober? för tidigt?

behöver skibumkompisar!
Hahah jag älskar din entusiasm!! leta,leta,leta. Det finns iof en anledning till att jag vill till valdi som inte har med pengar att göra. Vill öva på franksan! Annars är det en jättebra idé tt bila ner tillsammans. Undrar om inte oktober är lite väl tidigt. Tror jag läste någonstans att skisystemet öppnar 27 november..

behöver skibumkompisar!
Är också extremt ensam med detta behov bland mina vänner så jag hänger gärna med ! :) Hör av er till linn.wallberg.freij@gmail.com om det låter lockande! :)

behöver skibumkompisar!
Jag och en polare (24 och 26) år är också intresserade av iaf 1 månad,hela februari. Så om någon är sugen på att dra ihop ett gäng hör av er! :)

behöver skibumkompisar!
Någon som är sugen på att åka till Chamonix i vinter? har en stuga med wifi, golvvärme och öppen eld.. Pris - delat rum 3000kr/vecka Eget rum 5000kr/vecka och vill man ha en "etta" så kostar det 8000kr/vecka :D Först till kvarn vinner!

Tillbaka
Topp