zorozv
Ny medlem
Berätta om era Burtonbindningar!
Är så att jag har möjlighet att köpa bindningar från Burton till grymt pris, men när man väl står där vet man inte vad man ska köpa ändå. Visst, skulle kunna dra till med ett par Genesis bara för att det är bra pris, men tänkte höra efter här lite med vad ni tycker!
Bindningarna kommer sitta på en Lib Tech Box Scratcher, tänkt att åka rätt allsidigt men ändå lite mer åt park osv. Fast vill fortfarande ha bra respons med... :p
Sen kommer jag även att inkassera nya boots, storleken lär hamna kring 43 på dem (+ - beroende på märke då) & det är ju oftast en storlek som hamnar mellan M & L, så nämn gärna storlek om ni har ett bra tips med! :D
Hit me! Vilka bindningar rekommenderar ni från Salomon & Burton?
(Edit): Redigerade titel + info. Skit it Salomon, berätta gärna om Burtons istället!
Bindningarna kommer sitta på en Lib Tech Box Scratcher, tänkt att åka rätt allsidigt men ändå lite mer åt park osv. Fast vill fortfarande ha bra respons med... :p
Sen kommer jag även att inkassera nya boots, storleken lär hamna kring 43 på dem (+ - beroende på märke då) & det är ju oftast en storlek som hamnar mellan M & L, så nämn gärna storlek om ni har ett bra tips med! :D
Hit me! Vilka bindningar rekommenderar ni från Salomon & Burton?
(Edit): Redigerade titel + info. Skit it Salomon, berätta gärna om Burtons istället!
Senast ändrad: