Beställa kläder från tightboards

jacc

Ny medlem
TJAB.

Jag och en väninna till mej tänkte beställa lite neff kläder från tightboards.com

tänkte lite. sidan lär ju inte vara fake eftersom den står med som dealer på neffheadwears hemsida. men hittar ingenstans att dom chippar till sverige. nån som har beställt någe kul därifrån tidigare ? ..eller nån som är bättre på engelska

/jude

Beställde ett par byxor därifrån för två veckor sedan, betalde och fick orderbekräftelse som sa att jag skulle få trackingnummer o.s.v. så fort de blev skickade. Väntade 1½ vecka utan att få något sådant mail, så jag ringde dem och fick då höra att de blivit skickade dagen innan och att jag borde få mailet när som helst.

Nu har det hur som helst gått lite drygt en halv vecka till sedan dess så jag använde precis deras live chat-funktion för att åter igen höra hur det låg till. Man förväntar sig samma svar, men nej, istället säger de denna gång sa de att byxorna inte finns i lager utan att de fortfarande väntar på dem, men att de ska få in dem senare denna vecka, och skicka dem så fort de kommer in...

Skitkul. Man tycker ju att de kanske kunde berättat detta direkt utan att jag skulle behöva ta kontakt med dem. Och så hade de ju kanske inte behövt ljuga när jag ringde dem...
Känns ju även jävligt roligt när man inte kommer befinna sig på adressen dit de skickas när de väl kommer, utan kommer vara tvungen att få dem skickade till nya adressen utav vänner på den förra. Ännu längre väntan, och en onödigt utgift.
Japp, jag är förbannad. Säkert de som haft bättre tur med Tightboards, men det var fan första och sista gången jag beställer något därifrån.

Nu återstår det bara att se om jag över huvud taget kommer få några byxor eller inte... Fan.

Jag tänkte beställa en bräda därifrån men fick inte svar på 1 vecka på mail, mailade igen, fick inget svar på ännu en vecka...Testade live chat funktionen, väntade 3 timmar, inget svar...

Jävla pissig customer service.

beställ inte därifrån.. den sidan e sjukt oseriös.. dom ljuger och är allmänt dåliga på allt!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp