beställt från junkyard !

• Trådstartare Trådstartare SDemmoth
  • Start datum Start datum
S

SDemmoth

Guest
beställt från junkyard !
Jag beställde 2011-02-27 nu alltså 3 dagar sen nu och som Status står det Plockas fortfarande och jag har inte fått mejl på koll id nummer jag måste verkligen ha grejorna nu till fredag vad är det som pågår ?

beställt från junkyard !
Enklast är, precis som deltab0arder och OKrantzen säger, att ringa Junkyard. De kan säkert svara på vad statusen är.

Saxat från Junkyards hemsida:
- Normalt är leveranstiden till ditt lokala utlämningsställe 1-6 arbetsdagar.
- Vid reatillfällen så kan leveranstiden vara längre.
- Till vissa orter, samt för gods som körs ut av lantbrevbärare tar det en dag extra.

De reserverar sig alltså för fler än sex arbetsdagar.

Edit; yes, numret stämmer!

beställt från junkyard !
har oxå beställt från junkyard, som jag gjorde igår! vanligtvis får man en bekräftelse direkt efter att beställnigen är gjord men har inte fått bekräftelsen än så något skumt är det. Men antagligen har dom rätt mycket att göra då de har "reatillfälle". Så de är bara att vänta och härda ut!

beställt från junkyard !
okej jag ska ju till åre 5 mars skulle varit bra om jag fick sakerna före !

beställt från junkyard !
Jag beställde förra året en gång, jag fick en annan snubbes kläder. var tvungen att skicka tillbaka sakerna till junkyard och få mina senare. allt som allt tog 3 veckor:)

beställt från junkyard !
simonthyrb - dem börja ju frakta på måndag..så det gick fort för dig

beställt från junkyard !
jag beställde en jacka i torsdags tror jag, fick den igår (tisdag) så att jag märkte inte av att det tog lång tid. Vet inte om dom fått in typ as många orders helt plötsligt, men jag hoppas du får dom i tid :)

Tillbaka
Topp