[bil] samåkning till sankt anton !?

• Trådstartare Trådstartare calle_forever89
  • Start datum Start datum
C

calle_forever89

Guest
hej ska ner till sankt anton, österike i höst för att säsongs jobba :) ja åker ner själv men trevligare vore om jag kunde hitta några likasinnade glada att dela bensin och värme med. jag känner inte en ända kotte i österike så vore skönt att börja nätverka på vägen ditt mvh carl byrmo :D

Senast redigerad av en moderator:
Godagens! Är sugen på st Anton denna säsong! Har ingen just nu att åka ner med samt bo! Har du fixat boende samt när ungefär tror du att du åker ner?..

Hej jag söker skjuts från dalarna till engelberg på slutet av november/början december? skulle fungera jättebra om jag kan åka med en del. Kan hoppa av någonstans innan gränsen till österrike. Jag är schweizare på vägen hem för en säsong
/simon

Är i samma läge som Jikeren!
Skulle vara skönt att ha ett förslag att börja planera utifrån. Boende, avfärdsdatum?

Jag tänkte dra mig neråt mot en andra säsong den 21 december, är det någon som ska köra då så pma gärna en soft kille på 21 år, så man slipper flyga ner själv då mina kompisar åker ner redan i slutet på nov.... Fridens

Tjena!

Jag och en kompis ska ner till st anton i mitten av November, Färdmedel dit har vi dock inte bestämt oss för än. Att åka tillsammans med bil låter mycket lockande! Men vart ifrån åker du och när hade du tänkt att åka?

MVH

Jocke och Fredde

Tja, jag sitter i min lilla stuga i Kalmar å planerar första resan för i år.

Jag drar ner den 18-20 dec och skulle gärna haka på en bil om det är så.
Kan även ta mig till min hem ort Stockholm eller dylikt.

skicka ett pma

Tillbaka
Topp