Bil till BG

samuel-87

Medlem
Bil till BG
Jag tänkte åka ner till Bg i 3 veckor 6-26 mars. Tänkte kolla lite hur förhållanderna är där nere. Någon som vet? Tänkte även kolla om de är någon som vill åka bil ner. kommer köra ner och hade varit kul och inte åka själv. Har 3 platser. Så är du sugen på åka med ner så säg till. eller om du vill åka med hem.

// Samuel
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp