Arvid_Eriksson Medlem 2003-01-30 Bil till chamm #1 Jag åker ner till Chamonix 2/2 om någon är sugen att dela, bara att höra av sig. Åker hem senast v17. /Arvid arvid.e@telia.com
Jag åker ner till Chamonix 2/2 om någon är sugen att dela, bara att höra av sig. Åker hem senast v17. /Arvid arvid.e@telia.com