Bil till Österreich??

Flopsie

Ny medlem
Bil till Österreich??
Tja!

Precis hemkommen från Badgastein och Kaprun planerar jag min återresa som är tänkt runt nyåret. Undrar därför ifall det finns någon annan människa med samma tankar, och helst då en bil att transportera sig i. Hör av sig i såna fall!

/Jennie

Bil till Österreich??
Nu vet jag inte vilka som döljer sig bakom dessa namnen. Men jag är Martin iaf och kom också hem igår från STSkursen. jag hakar gärna på ner sen och strax efter nyår låter rätt bra för mig.

Bil till Österreich??
Hej!!!!

jag ska àka ner ditt med min firmabil, alltsà pà jobb... Och det skulle ju vara soft att fà lite sällskap. Jag har tänkt att köra nàn gàng i början av jan, màste dock vara i österike senast 16 jan. Hör av dej om du har lust att hänga med.
/Mattias
070-9981061

Bil till Österreich??
Hej mattias!
Jag e mkt intresserad av att göra dig sällskap ner. tid bestämmer du jag e rätt flexibel. Är det just till Badgastein du ska?

mvh Martin
0709541532

Bil till Österreich??
mrmartin: Det där med firmabilen låter bra det, även att senast datum är 16:e. Hur många får plats med dig då ?

Bil till Österreich??
Du har nog missuppfattat det hela lite nu. Den som hade bilen var Mattias jag frågade bara om han hade en plats till mig.

Mvh MArtin

Tillbaka
Topp