Hej!!!!
jag ska àka ner ditt med min firmabil, alltsà pà jobb... Och det skulle ju vara soft att fà lite sällskap. Jag har tänkt att köra nàn gàng i början av jan, màste dock vara i österike senast 16 jan. Hör av dej om du har lust att hänga med.
/Mattias
070-9981061