Chrille-82
Ny medlem
bil till st-anton!
Hej alla snöfriends!
Jag ska dra till st-anton mellan jul och nyår. Tänkte kolla om det är några av er som ska åka ner med bil och har en plats över. I såna fall är jag intresserad...Det hade varit skönt att slippa ta buss eller tåg.
Ha det gött så länge!
Jag ska dra till st-anton mellan jul och nyår. Tänkte kolla om det är några av er som ska åka ner med bil och har en plats över. I såna fall är jag intresserad...Det hade varit skönt att slippa ta buss eller tåg.
Ha det gött så länge!