bil till st-anton!

Chrille-82

Ny medlem
bil till st-anton!
Hej alla snöfriends!
Jag ska dra till st-anton mellan jul och nyår. Tänkte kolla om det är några av er som ska åka ner med bil och har en plats över. I såna fall är jag intresserad...Det hade varit skönt att slippa ta buss eller tåg.

Ha det gött så länge!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp