Bild på Dina googles

• Trådstartare Trådstartare HogizZ
  • Start datum Start datum
Bild på Dina googles
var de ett skämt.............. seriöst. killen undrade vad vi hade för goggles och ni länkade till google, kul! Goggles är trots allt inte så långt ifårn, och vi förstår skillnaden,hoppas jag! annars är ni ju ett helt jävla pack... Har själv smith triad med spegelglas med vrickade färger som jag har som bild...vrickade kanske är fel dock

Bild på Dina googles
Bara jag som tycker Moderatorerna borde skärpa till sig lr ?
lr finns det ens moderatorer :O ?

kom igen nu.. gör som Wippeh visa dina brillor

Bild på Dina googles
Att tro att man ska få ett seriöst svar på en sådan uppmaning är lite väl naivt med alla klåpare som smittar sidan, nojlas m fl.

Bild på Dina googles
men vad är det för mening med att posta en bild på sina (skid)goggles då? Om detta blivit en seriös tråd hade det blivit en av freerides mest meningslösa trådar genom tiderna, men nu när vår vän nojlas (som alltid) gör något kul av tråkiga trådar, får man sig ett gott skratt!

Bild på Dina googles
Trakasserier av felstavningar och särskrivningar gick ur tiden nån gång förra milleniumet. Ett bra sätt att förstöra en rolig tråd. Få se lite bilder nu.

Bild på Dina googles
Förstår inte det roliga med nojlas mongolida svar, men ni från den utflyttade landsbygden kanske inte har något roligare för er!?!

Bild på Dina googles
det bästa av allt är ju att folk faktiskt orkar pallra sig hela vägen ut i garaget (eller var de nu förvarar sina skidglasögon under sommarhalvåret), hämta digitalkameran, lägga fram brillorna på en snygg "pose", plåta dom, lägga in bilden på datorn, tanka upp den på en sida på nätet och sedan länka till den. att bara skriva ned allt tog musten ur mig..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp