bild på DINA skidor/bräda

face-plant

Ny medlem
har sett att det finns en tråd där folk skriver vilka skidor dom har. tänkte att deet skulle bli roligare om man tog kort på dom och skickade in istället. kan hjälpa till tex. om man ska köpa skidor men bara sett studiopics på märkets hemsida och undrar hur dom ser ut i verkligheten. så posta bilder på just era skidor här och skriv gärna spec. lista. har du ingen bild på dina skidor/bräda så får du springa och hämta en kamera och fixa det!

(ps! ta egna bilder på era skidor och inte studiopics från tex. märkets hemsida eller skiddatabasen.)

Senast ändrad:
Här ser man iaf undersidan :P

d39275e0f0b8478c8083a50b4af92279.jpg

grymt bra! sköna bilder hitills gillar särsilt m-axelsons backflip(?) försök.
sluta inte att posta bilder!!!(gör ingenting om du åker på dom på bilden, bara man ser skidorna tydligt)

Jisses vad jag har sett den bilden många gånger LEAF! Särskilt på TGR's Quiver-tråd... Den kommer på något sätt alltid upp!

Är det inte på tiden att vi här på freeride kör en egen Quiver-tråd?

sådärja! nu har det kommit lite bilder!
seth pistols var ju grymma.
det är bara att fortsätta fota laggen/brädan och skicka in!!

Senast ändrad:
Dave_Spruce: Du kan ju inte ha läst den av misstag! Eller förstod du inte rubriken, vem är i så fall idioten?

Tack i alla fall om du tog dig hit bara för att kritisera. !!!Jippiie!!!
Negativ kritik är det ju allmän brist på (ironi).

liber_calcaneus sa:
Dave_Spruce: Du kan ju inte ha läst den av misstag! Eller förstod du inte rubriken, vem är i så fall idioten?

hahaha, tror inte ens jag behöver svara på denna. Ni gör det för lätt...

Dave_Spruce sa:
liber_calcaneus sa:

hahaha, tror inte ens jag behöver svara på denna. Ni gör det för lätt...
varför så arg idag.. hänt något hemma? jag tycker denna tråd är en briljant tråd.. de är tråkigt att bara ha sett produkt bilder från företagen.. lite kul me "riktiga" bilder också..

såg att nästan alla som besökt denna tråd har skickat in en bild på dess skidor/bräda....
...alla utom JAG. skickar därför in en bild(som jag tog med mobilkameran i garaget för fem minuter sen) på mina gamla skis(ska köpa nya iår)

https://www.freeride.se/my/photoalbum.php
du hittar dom i fotoalbummet.
ja jag vet att den är sned men den gick inte att rotera.
ja jag vet att man kan direktlänka men jag orkade inte(söndagskväll)

fortsätt posta
//faceplant

Tillbaka
Topp