Bilder på era vapen år 07/08

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hamann

Ny medlem
Tjoho freeride.

Är lite nyfiken på att se vad alla freeriders kommer ha under kläderna i vinter.
Skulle vara kul om du kan länka en bild på dinna/ditt vapen här i detta forum! Så kanske man vet vilken man ska akta sig för i vinter!

Själv kommer jag nog mest köra runt med denna i vinter:
hagel2.jpg

Passar perfekt under jackan. Har även kortat den lite extra till denna säsong!

KEEP IT GANGSTA!

kul forum!! jag har en m-19

fyyy va töntigt ursäkta att jag säger det men asså jag tror ingen tycker att ni är speciellt cool visst åk utan stavar och ha på er överdrivet säckiga kläder det kan jag eva med men att man skall ha ett vapen under jackan FYYYYY VA TÖNTIGT

Senast ändrad:
albin_johansson sa:
fyyy va töntigt ursäkta att jag säger det men asså jag tror ingen tycker att ni är speciellt cool visst åk utan stavar och ha på er säckiga kläder det kan jag eva med men att man skall ha ett vapen under jackan FYYYYY VA TÖNTIGT
jag hoppas att du inte är seriös, isåfall tycker jag synd om dig

Robint sa:
albin_johansson sa:
fyyy va töntigt ursäkta att jag säger det men asså jag tror ingen tycker att ni är speciellt cool visst åk utan stavar och ha på er säckiga kläder det kan jag eva med men att man skall ha ett vapen under jackan FYYYYY VA TÖNTIGT
´jag är sjuukt seriös kommer ni att skjuta mej ifall jag är seriös eller vadå

albin_johansson sa:
Robint sa:
albin_johansson sa:
´jag är sjuukt seriös kommer ni att skjuta mej ifall jag är seriös eller vadå
japp :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp