Bilder på eran setup 08/09 UPPDATERAD !

dq5hdk.jpg

Victors sa:
hyllengren sa:
Och säger ni att det är whack å hoppa i skidkläderna när det inte är säsong så är ni inga riktiga entusiaster, själv gör jag det minst en gång i veckan!

för min del blir det hoodies hela vintern!

http://i135.photobucket.com/albums/q134/hyllengren/DSC00675.jpg

http://i135.photobucket.com/albums/q134/hyllengren/DSC00673.jpg

http://i135.photobucket.com/albums/q134/hyllengren/DSC00723.jpg

Hoodies: e'Doggo
Byxor: Burton
Gogglar: Spy
måste säg att jag aldrig sett något så överdrivet, smaken e väl som baken antar jag =/

EDIT: varför målar folk över sitt ansikte på bilderna?
dom där tröjjorna känns smått emo faktiskt :/

hyllengren sa:
Och säger ni att det är whack å hoppa i skidkläderna när det inte är säsong så är ni inga riktiga entusiaster, själv gör jag det minst en gång i veckan!

är det snyggt eller?

jstalis sa:
Victors sa:
hyllengren sa:

måste säg att jag aldrig sett något så överdrivet, smaken e väl som baken antar jag =/

haha , ja mycket kan sägas och har sagts om dom där tröjorna, personligen tycker jag att själva färgerna och stilen på dom är fin som fan, även om dom är lite väl stora. fast förstår inte på vilket sätt dom är emo?

ePousette sa:
millionaire-OG sa:
ePousette sa:
ASSSSS, stop h8a???!?! vem kommer att skratta åt han???!?!
sluta bry dig..
Hahahahaha säger den drygaste jibbern i Sverige. Du är ju verkligen den som står och skrattar och ser ner på andra.
synd att du inte känner mig..
Nej, det enda som behövs är nåra vändor till kungsberget. Sen vet man vilka det är som står och pekar, skrattar och tränger sig i liftkön.

millionaire-OG sa:
ePousette sa:
millionaire-OG sa:
Hahahahaha säger den drygaste jibbern i Sverige. Du är ju verkligen den som står och skrattar och ser ner på andra.
Nej, det enda som behövs är nåra vändor till kungsberget. Sen vet man vilka det är som står och pekar, skrattar och tränger sig i liftkön.
Förresten så får jag väl tycka att Hyllengrens tröjor är fula. Men han är fortfarande en entreprenör, det är coolt. Han är engagerad, det är coolt. Dessutom håller jag ändå med honom i hans diskussion mot "gamla Dejvy".

Jag måste bara:

Du är 19 år och lyssnade på millencolin under 90 talet. Det kan inte vara så att du var en 14 årig liten emo när du lyssnade som mest på dom också eller? För när du berättade om det tdigare lät det som att du var 30 iaf. För det mesta växer man ifrån. Jag kan tänka mig att du var likadan som de där tjejerna som förstörde för dig. Så länge sen var det inte du var 14.

cirkusen e slut och dejvy drog också... :(

jävlar vad alla är h8iga på hyllengren! ganska taskigt faktiskt
hans tröjor är sjukt cleana och om man inte gillar dom kan man väl lika gärna vara tyst? lite onödigt att hålla på å gnälla om att det är för stort, det är ju hans personliga åsikt och det kan väl inte någon annan ifrågasätta?

dålig stiiil tycker jag!

tack för mig
rolig tråd förresten :)

Jag kommer nog inte köra med kläder i år, känns så jävla mainstream..

rainerschoenfelder_1.jpg

inte särskilt funktionellt, men ack så komfortabelt!

krow sa:
jstalis sa:
Victors sa:

haha , ja mycket kan sägas och har sagts om dom där tröjorna, personligen tycker jag att själva färgerna och stilen på dom är fin som fan, även om dom är lite väl stora. fast förstår inte på vilket sätt dom är emo?
haha sätt massa wannabe fjortis emo på stan springa runt i likande tröjjor och gör den där posen med handen också! :) haha!

millionaire-OG sa:
millionaire-OG sa:
ePousette sa:
Förresten så får jag väl tycka att Hyllengrens tröjor är fula. Men han är fortfarande en entreprenör, det är coolt. Han är engagerad, det är coolt. Dessutom håller jag ändå med honom i hans diskussion mot "gamla Dejvy".

Jag måste bara:

Du är 19 år och lyssnade på millencolin under 90 talet. Det kan inte vara så att du var en 14 årig liten emo när du lyssnade som mest på dom också eller? För när du berättade om det tdigare lät det som att du var 30 iaf. För det mesta växer man ifrån. Jag kan tänka mig att du var likadan som de där tjejerna som förstörde för dig. Så länge sen var det inte du var 14.

cirkusen e slut och dejvy drog också... :(
Haha. Drar du in mig nu igen. Jag fattar inte riktigt vad du snackar om nu, försöker dra upp sånt vi redan diskuterat. Citera mig och skriv något förståeligt istället. Men nej, jag är och har aldrig varit emo, men millencolingrejen var bara en liknelse som inte var reell, vilket du kanske inte förstod.

Det jag kommenterade från början var det han hade på sig inte något angående det arbete han lägger ner på sitt märke.

För mig var tröjorna fula och entreprenörskap är ju inget som ska diskuteras i denna tråden, det har jag aldrig kommenterat. Han kan producera tyska amatörporrfilmer och vara en jävligt duktig entreprenör men fortfarande så kan jag säga att det han säljer är skit. Get it?

Ps. När jag skrev att Edoggo var fult första gången hade jag ingen aning om att det var hans eget märke, det jag kommenterade var de kläder han hade på sig. Hade jag vetat det hade jag förmodligen inte varit lika hård i kritiken, det är bra att folk försöker designa eget. Ps.

Senast ändrad:
Senast ändrad:
millionaire-OG sa:
ePousette sa:
millionaire-OG sa:
om en 15 åring och hans små kompisar tränger sig i liftkön är det väl bara att knuffa bort dom?

Lee-nus sa:
döp om den här tråden till Officiella skitsnacks- och skitkastartråden, någon?
Ja de är fan så man nästan får göra de , för alla H8AR ju bara på varandra och inte håller sig till TOPIC !

Sluta H8A och lägg upp bilder eller länkar ,tråden är till för att man ska kunna se va folk ska åka i och kanske känna igen nån i backen sen när man är ute och åker. OCH INTE TILL FÖR ATT H8A PÅ VARANDRA !

aah ärligt gör en ny tråd "Bilder på eran skid/Snowboardsetup 08/09 BARA BILDER!" så man slipper att se 2bilder/sida känns ovärt och läsa alla negativa komentarer om vem som har för stora kläder och vem som är sämt på skidåkning, känns ganska orelevant om man kollar på rubriken. så jag tycker att nån gör en ny tråd eller så lägger vi bara upp bilder för det är ju det tråden handlar om.

hyllengren: velourhoodien från e'doggo var jävligt snygg!
den skulle jag köpt om jag vore lite längre än 166cm :-)

HAHAHAHA Sån sjuk disskution de har blivit??
Rätt najs att Dejvy_JagvillvarasomHasse tar in millencollin i tråden? haha de var det fulaste jag har sett och läst på länge.
Du går ju verkligen in för att h8a på Hyllengrens tröjor? Vart ser du det roliga i det hela? Så töntigt. Om du nu tycker dom är så fula så kan du väl vara tyst?
Jag tycker dom är fräna som fan.

Och här med avslutar jag detta inlägg!

Och varför jag avslutade detta inlägg så hastigt var för att när jag var 10 år, ni vet på 2000-talet. Då lyssnade jag på A-teens. Min favorit låt var mama mia. Och en dag när jag skulle åka till stallet för att mata kamelerna så hörde jag att pappa lyssnade på låten Mamma mia fast med Abba. Och då sa han att det var en riktigt populär dänga bland alla gamla. Och jag kan ju inte lyssna på samma musik som 50+are gör? Så den dagen slutade jag lyssna på A-teens och började med Markoolio. (och det håller än ska jag säga dig)

// Rasmus "Hasse" Ericson

rasmusericson sa:
Rätt najs att Dejvy_JagvillvarasomHasse tar in millencollin i tråden? haha de var det fulaste jag har sett och läst på länge.
Du går ju verkligen in för att h8a på Hyllengrens tröjor? Vart ser du det roliga i det hela? Så töntigt. Om du nu tycker dom är så fula så kan du väl vara tyst?

Och varför jag avslutade detta inlägg så hastigt var för att när jag var 10 år, ni vet på 2000-talet. Då lyssnade jag på A-teens. Min favorit låt var mama mia. Och en dag när jag skulle åka till stallet för att mata kamelerna så hörde jag att pappa lyssnade på låten Mamma mia fast med Abba. Och då sa han att det var en riktigt populär dänga bland alla gamla. Och jag kan ju inte lyssna på samma musik som 50+are gör? Så den dagen slutade jag lyssna på A-teens och började med Markoolio. (och det håller än ska jag säga dig)

fortsätt inte den här pajkastningen själv då! att det ska vara så svårt att fatta vad tråden är till för, det gör ju till och med jag som inte ens postat bild eller skrivit själv tidigare.

Senast ändrad:
rasmusericson sa:

det här var det löjligaste jag har läst, han har väll lika stor rätt att skriva att dom är fula som att du skriver att dom är fräna.
extremt tråkigt avslutningsskämt med. du fick nog med alla kriterier för ett misslyckat inlägg. way to go!

Senast ändrad:
rasmusericson sa:
Haha, tänker inte ens ge något vettigt svar på ditt inlägg, du verkar inte riktigt kopplat sammanhanget mellan min liknelse och diskussionen i tråden. Fyra ord: De förpester en livsstil.

Stanna på dina Markooliokonserter.

Over and out, ni behöver inte ens citera detta inlägget, jag kommer inte svara ändå. Ni är outhärdliga....

Senast ändrad:
hyllengren sa:
Dejvy sa:
www.edoggo.com bra märke?

Är det något jävla skämt? Fula och för stora hoodies. Det enda som i närheten av snyggt var väl tjejen på den högra bilden, och det var fan inte tröjans förtjänst.
Vad är ditt problem egentligen? Vad är det för mening med att bara hatea som en galning!
Klart att du får tycka att de är ful, jag förstår att du gör det till och med, men du får lugna ner dig lite i alla fall... Jag ahtear inte skiten på dig för att du sitter och har en spännisbild på din freeride och åker runt i burton grejer i storlek small för at de coola killarna har burton... och vet du varför?

för att jag är en vänlig själ som inte har några inneboende aggressioner vare sig mot dig eller någon annan...

du säger att jag är 19 år och töntig men om det är nån som är det så är det väl du som är 19 år och går in och är dryg på forumet istället för att uppföra dig som folk!!!!!!!!!!!!!!

nej nu drar jag ut och åker skidor och se ut som en steezeball i mina hoodies!
haha, skönt sagt!

https://www.freeride.se/img/photo/normal/fced1243fc3a3f7bbc69994c1381a9b3.jpg

http://www.ski-depot.com/miva/graphics/00000001/318106_Mojo_70_lg.jpg

Föra året körde jag med ett Section ställ vilket dög för tillfället, men insåg ganska snabbt hur tråkigt det såg ut, så i år satsa jag på något lite mer färgglatt.

Och otroligt nog så blev det WARP! ganska otippat att dom släpper något så här cleant enligt mej själv.

Jacka: Warp

Pants: Warp

Hjälm: Giro - Bad Lieutenant

Goggels: Shred Nastify pink

Skis: Head Mojo Jon Edition 06/07 (uttagna 08)

stavar: Några Random scott.

Senast ändrad:
Men för helvete, är väl kul att någon vågar klä sig lite annorlunda? Tycker själv att hyllengrens hoodies är fett cleana, men ni som inte tycker det kan väl skriva det på ett någorlunda trevligt sätt. Orka att man dissar en person totalt p.g.a klädstilen, blir bara dålig stämning. Man kan ju skriva att man inte tycker det är speciellt snyggt men för det behöver man inte såga personen med påhopp osv.

F.ö tycker jag att ni borde sluta diskutera det där om hoodtröjorna nu, alla vet att dejvy tycker dom är asfula. Hur mycket ni än kommer att hata tröjorna tror jag knappast hyllengren kommer att sluta använda dem.

End of discussion :)

Tillbaka
Topp