Bilder på eran skidsetup år 06/07

15356_1171216630.jpg

brorkanin sa:
JagGillarSkidor sa:
http://i17.tinypic.com/30sw01y.jpg
framsidan av mej

http://i18.tinypic.com/4i41fl1.jpg
baksidan av mej

jacka:nike acg(vet inte namnet:P vann den iaf i en nike tävling i åre)

byxor:cross(vet inte heller va dom heter)

hjälm:giro nine mx

bandana(på huvet):grön noname:P

kommer/ska köpa:

goggles:scott motive LTD (tror ja, om ja inte får nått annat i julklapp)

stavar:4frnt

ryggplatta:nått på intersport(pro tec tror ja)

har men e inte me på bilden:

skidor:scratch fs pro (05-06)

pjäxor:lange

handskar:svarta kombi

(klaga inte på hänget, ja hann inte dra upp dom)
jävla wannabe gangster trots att din morsa köper godis åt dig på lördagarna.Vadå hann inte? dra upp byxorna pojk!
tror du man tänker på de när man precis suttit igång självutlösarn??

då tänker man mest på att stå bra å fint:P(inte på hur byxorna sitter)!!

IMG_9296.jpg

IMG_9957.jpg

IMG_9955.jpg

IMG_9927.jpg

From the top

Hjälm: RED Trace
Goggles: Dragon DX
Balaklava: Noname
Jacka: Burton Ronin Station Jacket
Handskar: Rip Curl
Byxor: 8848 Altitude
Skor: Vans Checkers
Boots: Vans Mantra

4brh63p.jpg

Jag i mitt tvättrum därför det ligger lite kläder där:D Skall köpa nya byxor för dom är söndriga så ni bara vet:D

4gp1x1u.jpg

Här har vi mitt andra ställ med en annan jacka bara men som jag sa på min andra bild så skall jag köpa nya byxor för domma är söndriga

Nu har jag ett till ställ upp har ganska många att välja mellan:D

2v3qzjo.jpg

Bakifrån
43cobr5.jpg

Senast ändrad:
haha nee det va mina byxor som läckte skitmycket vatten så jag va dyngsur vid mina knä och neråt och vattnet va kallt:P

TT-JONTHE sa:
haha nee det va mina byxor som läckte skitmycket vatten så jag va dyngsur vid mina knä och neråt och vattnet va kallt:P
Läckte? hmm hur kan byxor läka:/ tror nog att du va så kiss nödig när du presis fåt på dig kläderan för att fota, ochså ville du inte ta av dig alltigen så då råkade du kissa på dig medans du tog kortet:)(ta det som ett skämt
)

Senast ändrad:
Diresnire sa:
TT-JONTHE sa:
Läckte? hmm hur kan byxor läka:/ tror nog att du va så kiss nödig när du presis fåt på dig kläderan för att fota, ochså ville du inte ta av dig alltigen så då råkade du kissa på dig medans du tog kortet:)(ta det som ett skämt
)
haha roligt men du kan få mina byxor gratis om du vill så kan du sy ihop dom hålen som finns. Det finns 2 jävligt feta hål och sedan kanske 20 små hack så du bara vet:D

Och vad är syftet med denna sinnesjukt meningslösa tråd?!?!!? Vem faan bryr sig om hur ni ser ut? Om ni tänder på att se varandra i skidkläder så dra ut i backen och dregla istället. Jävla kuk-tråd det här.

JockeSki sa:
Och vad är syftet med denna sinnesjukt meningslösa tråd?!?!!? Vem faan bryr sig om hur ni ser ut? Om ni tänder på att se varandra i skidkläder så dra ut i backen och dregla istället. Jävla kuk-tråd det här.
Jocke lika glad som vanligt! Tanken med denhär "sinnesjukt meningslösa tråd?!?!!?" är att man kanske råkar få syn på nån man sett här på bild i backen.. å då kanske man kan glida fram å hälsa.. eller vafan som helst! roligt när man känner igen folk i backen!! annars kanske man bara vill skryta lite me de nya fläääshiga stället man jusst pungat upp 10 000 för.. då är dethär också rätt ställe.. ÅH! vissa förstår man sig bara inte på.

Tillbaka
Topp