Bilder på eran skidsetup år 06/07

gskire8.jpg

Fo shizzle, här har ni era jävla wannabe-OGs!

Senast ändrad:
JockeSki sa:
linder sa:
Jag måste ju bara fråga... Är du verkligen 27? Kan ju knappast tro det med alla dina oseriösa och helt ovärda inlägg...
"ovärderliga" inlägg menar du väl ;) Jodå, det stämmer jag är 27. Jag måste bara fråga... Är du verkligen 19?

Rapportera på du bara. Vad jag vet har jag inte brytit mot nån regel. Det skulle väl i så fall va reglen "- Använd ett vårdat och korrekt språk" när jag skrev "Jävla kuk-tråd" men det brottet bedömms som ringa och är därför inget att klaga på.
"3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:" [...]
"- vara kränkande."

Och nej inte ovärderliga utan ovärda som i det står i 12 upplagan av SAOL...

"o- i sms
anger motsatta egenskaper till dem som anges i efterleden; utgör en motsatt negativ förstärkning av efterleden;
omänsklig; odjur"

"1värd adj. värt värda
predikativt;
vara värd 200 kronor;
vara värd beundran"

sedan sammanfattar man detta från SAOL till
"ovärda inlägg" som i ordet "värda" och med en negativ förstärkning av o'et.

och för att citera dig igen
JockeSki sa:
Och vad är syftet med denna sinnesjukt meningslösa tråd?!?!!? Vem faan bryr sig om hur ni ser ut? Om ni tänder på att se varandra i skidkläder så dra ut i backen och dregla istället. Jävla kuk-tråd det här.
Sen så är det väldigt dålig stil att bara posta massa skit som enbart drar ner stämningen.
Istället kan man hålla sig till dom trådarna som nu har mening enligt ens eget tycke och om nu mode inte är din grej kan du hålla dig ur mode forumet helt.

tack.

Senast ändrad:
Mmarkus sa:
Alla som klagat på att ha Bandana[b/] på bilderna, det är ju meningen att visa hur man ser ut när man åker[b/], och då har man ju bandana på, så då ska man väl ha det på [b/]bilden[b/] också!
Edit: hur fan man gör man fetstil:S

HEJ du måste sätta / för b:et i sista grejen

min setup !!! omg !!!! den är svartvit men min dräkt är vit så de göör inge :D kommentera gärna :)
2dcftas.jpg

Waster sa:
FredrikCarlsson sa:
Danielbylund sa:
Min Snowboard setup 06/07

http://i17.tinypic.com/2zxvvx2.jpg

+ En Bern Baker som inte syns på bilden ovan

http://i15.tinypic.com/3ywtevd.jpg
tufft å röka i backen..yeeeeeeeeee
Ja han har ju laddat upp med en 5a lite starkare grejer...
Vadå ? så ni menar att jag måste fara in i värmestugan och röka eller?
röker man så gör man sen om jag röker i backen eller på motorvägen spelar väll fan ingen roll ? Eller har jag fel ? va ?

För i helvete ni kan inte mena allvar! Bland det sjukaste forum jag sett här på FR och det mest underbara är att ni tar er på det största allvar. Underbart! Underbart Underbart. Gillade särskilt killen med de fina tajta svara brallorna och den söta bruna mössan...och som beklagade att han inte hade på sig hjälmen när "äntligen" kameran va framme ha ha ha ha, jag tror jag dööör.

Danielbylund sa:
skiiminator sa:
Danielbylund sa:
Min Snowboard setup 06/07

http://i17.tinypic.com/2zxvvx2.jpg

+ En Bern Baker som inte syns på bilden ovan

http://i15.tinypic.com/3ywtevd.jpg
oo vad tuff du ää då röker i backen fy faan:S
men snälla . varför ens bry dig ? som sagt , vars ska jag annars röka ? vill ha ett jävligt bra svar
muhaha det är bara för skiiminator är to young.. vänta några år till du kommer till någon fest så kommer det en brud som du är kär i så bjuder hon på cigg så om du inte tar den så blir du slappad i fejjan å får sticka.. å efter den är du hookad. muhaha

Jwalerius sa:
Danielbylund sa:
skiiminator sa:
oo vad tuff du ää då röker i backen fy faan:S
men snälla . varför ens bry dig ? som sagt , vars ska jag annars röka ? vill ha ett jävligt bra svar
muhaha det är bara för skiiminator är to young.. vänta några år till du kommer till någon fest så kommer det en brud som du är kär i så bjuder hon på cigg så om du inte tar den så blir du slappad i fejjan å får sticka.. å efter den är du hookad. muhaha
äntligen en som förstår, jag menar ingen skulle ha klagat om min läpp stack ut eller nått sånt , ingen hade skrivit " palla lägga ut en bild när man snusar, fan va cool du är"

röker man så röker man. har man inte något annat att klaga på så borde man inte klaga på det heller .

Danielbylund sa:
Jwalerius sa:
Danielbylund sa:
äntligen en som förstår, jag menar ingen skulle ha klagat om min läpp stack ut eller nått sånt , ingen hade skrivit " palla lägga ut en bild när man snusar, fan va cool du är"

röker man så röker man. har man inte något annat att klaga på så borde man inte klaga på det heller .
Palla lägga ut forum inlägg när du wajnar!, fan va cool du är!

Jwalerius sa:
Danielbylund sa:
Jwalerius sa:

Palla lägga ut forum inlägg när du wajnar!, fan va cool du är!
aa fan va cool DU är som påpekar det och vågar stå upp för dig själv bakom en brandvägg och fan va alla blev upprörda av en liten ciggarett :O

Snödjup

Tillbaka
Topp