Bilder på eran skidsetup år 07/08

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
fredrik_p sa:
aa :) nån som vet om dom är stora i storlekarna?
Om du läser storleksguiden som DanneK visar här ovan så klargör Saga ganska väl att deras kläder är baggy gjorda och anpassade för att vara baggy. Det innebär alltså att man inte ska köpa en storlek större för att få det baggy. :]

CrashX sa:
fredrik_p sa:
Om du läser storleksguiden som DanneK visar här ovan så klargör Saga ganska väl att deras kläder är baggy gjorda och anpassade för att vara baggy. Det innebär alltså att man inte ska köpa en storlek större för att få det baggy. :]
tack för svaret danneK :)
jag behöver köpa det största, är ju som sagt 2 meter så jag behöver liiiiiiite större kläder ;)

fredrik_p sa:
CrashX sa:
fredrik_p sa:
jag behöver köpa det största, är ju som sagt 2 meter så jag behöver liiiiiiite större kläder ;)
No problem, ta ett mått band där det står tum, feet, cm osv på. Så kan du kolla lite hur stora dom är. Jag har ett sånt mått band hemma men hittar det inte.

4pwid1t.jpg

Orkade itne ta på mig termosarna ^^ blir så j**la varmt ;)

DanneK sa:
fredrik_p sa:
CrashX sa:
No problem, ta ett mått band där det står tum, feet, cm osv på. Så kan du kolla lite hur stora dom är. Jag har ett sånt mått band hemma men hittar det inte.
snackade just med farsan, han sa att 1 tum var ungefär 2,5 cm. så jag räknade ut att en jacka i XL var 95 cm lång, kan det vara rimligt tro?

jeppenator sa:
haha ja, en grejj bara.. tror faktistk inte folk har hunnit bestämma sig för vilket ställ man ska köpa..d eä r ju förfan augusti.. posta om tråden i november så jävlar!
Precis ,.., själv har ja inte hunnit få hela mitt ställ än o,0''.

Butikerna har ju knappt börja sälja snö-saker än ?,
.
.
.
.
En aning misslyckat forum ?,.. o,0'' har sett ca 5 ställ av ca 80 svar. o,0,..

men då kan man juh kniba kä**t om man inte hunnit köpa!?! han frågar juh inte efter bilderna på ställen ni inte köpt... sluta tjöööta om att de är en misslyckad tråd osv.. lägg in en bild eller skit i de? är de svårt?

O and O

Har inget bättre för mig så jag kan väl posta mitt gear, kommer i princip ha samma grejer som förra säsongen (Grenade rules the world) Den enda skillnaden är att jag kommer att åka på ett par LINE ANTHEM ^^ Sen får jag se om jag har råd med nya boots (knappast)

1191175055-535059-400x532-1188645790-529766-400x532-6hduxdj.jpg

4kcno9c.jpg

Senast ändrad:
ha, fattar inte hu alla kan få spons av high society. dom tjänar bara cash på er kids. ni köper ju skidorna dyrt som fan.

ekdahl sa:
ha, fattar inte hu alla kan få spons av high society. dom tjänar bara cash på er kids. ni köper ju skidorna dyrt som fan.
Det är sant. High society är inte specilet stort, så nu sattsar dom på att sponsra oss mindre. Men men det kan jag ju inte igentligen klaga på ^^

avalaan ninjapants i orange
random svart jacka
anon figment checkerboard
random svart hjälm
och några skidor

som det ser ut nu

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp