Bilder på Grillz

Bilder på Grillz
vem fan bryr sig!!!
så länge ni inte bor i sthlm geto...= utanför tullarna... och det menars inte 50 mil därifrån...

Bilder på Grillz
Nej det är det faktiskt inte. Speciellt inte när man åker med tanke på att de lär fucka upp din flabb rätt mycket om du crashar.

Jag vet inte om du använt ett riktigt tandskydd någon gång men de är mjuka, för att de ska ta upp stöten mellan käkarna..

Bilder på Grillz
jag kan med gott samvete bära grillz, sov en hel natt i tunnelbanan när winterjam var. fitttågen gick ju inte på natten. jag och några bums snackade om livets mening.

thats ghetto!
men grillz är töntigt endå.

Senast ändrad:
Bilder på Grillz
jeppenator sa:
fan va alla tycker de är löjligt me grills.. de är ju nice å glida runt i pimpade löständer
de kanske är lite häfftigt med grillz om du är en person med mörkare kulör från detroit, men vi norden bör hålla oss till vanlig tandborstning utan autosol..

Senast ändrad:
Bilder på Grillz
victorsallander sa:
jeppenator sa:
fan va alla tycker de är löjligt me grills.. de är ju nice å glida runt i pimpade löständer
de kanske är lite häfftigt med grillz om du är en person med mörkare kulör från detroit eller liknande, men vi norden bör hålla oss till vanlig tandborstning utan autosol..

Senast ändrad:
Bilder på Grillz
Haha, fyfan det värsta jag sett...kan det bli fulare? ser ju ut som nån jävla räls eller nåt, när kommer tåget? Laughingatlosers

Bilder på Grillz
"nu när ämnet Grillz blivigt ett hett ämne här på freeride" -hahahahaha.

serveradmin/IP-ban/jeppenator/4ever.dot

Bilder på Grillz
Är inte direkt något grillväder ute, men man får improvisera för att få till den perfekta steken. Kör för tillfället med OBH-Nordicas Quickgrill Easy Clean. Ett hett tips för mode-grillaren!

obh7102_nm.jpg

Bilder på Grillz
haha fattar inte varför alla klagar så jävligt, han frågade bara efter bilder, o då börjar folk skriva massa skit om wannabes hit o dit? vad jag vet så är det inte alltför många medlemmar på freeride som har grillz, o den enda jag vet som visar dom public e ju harlaut, men tycker inte alls de e nåt fel på det, de e grymt ju, o hårt av han att våga göra det när alla klagar så jävligt.

Bilder på Grillz
Jag har de senaste gångerna under sommartid då grillsuget pockat på (som det vanligen gör när man druckit några öl utomhus på en naturskön plats) använt mig av NatureGrills modell Bigass Turbo Inflamer 2006. Hittade ingen bild på skönheten, men här är en av NatureGrills lite mindre modeller:

brasa-anp-web.jpg

Den är mycket smidig då det enda man behöver är en lagom berusningsnivå och naturskön omgivning för att montera upp den, och den manövreras med att man stoppar sin korv eller stek på en passande tjock pinne och sedan helt enkelt sticker in den i sin Bigass Turbo Inflamer 2006. Det enda problem jag ser med modellen är att man ofta, då också beroende på tillfällets berusningsnivå, tappar ner sin mat i sanden och maten har då en tendens att få aningens knastrigare konsistens.

Bilder på Grillz
thom8 sa:
haha fattar inte varför alla klagar så jävligt, han frågade bara efter bilder, o då börjar folk skriva massa skit om wannabes hit o dit? vad jag vet så är det inte alltför många medlemmar på freeride som har grillz, o den enda jag vet som visar dom public e ju harlaut, men tycker inte alls de e nåt fel på det, de e grymt ju, o hårt av han att våga göra det när alla klagar så jävligt.
ja för fan. håller med tompan. han har ju sina egna partygrillz förfan

Bilder på Grillz
Detta ständiga tjat om grillar, här kommer ett urval av årets modeller:

2%20X%203%20All-Charcoal%20Grill%20.JPG

En x 20 LP , borde fungera bra i det flesta väder, har ett hjul för förflyttning. Prisvärd!

26433.5DA5B1B9.jpg

Liten smidig, lättanvänd!

index_files%5C3.jpg

Här har vi den finaste av alla, den dyraste , den mest sålda. Helt enkelt en utmärkt grill!

För mer info besök OBH-nordica som har ett stor sortiment och rimliga priser. Hoppas detta hjälpte er på den ständigt förändrade grill-marknaden.

Bilder på Grillz
JonathanR sa:
Detta ständiga tjat om grillar, här kommer ett urval av årets modeller:

http://www.coastalenterprises.net/2 X 3 All-Charcoal Grill .JPG
En x 20 LP , borde fungera bra i det flesta väder, har ett hjul för förflyttning. Prisvärd!

http://www.unicahome.com/products/medium/26433.5DA5B1B9.jpg
Liten smidig, lättanvänd!

http://www.byo.co.il/hi-grill/index_files\3.jpg
Här har vi den finaste av alla, den dyraste , den mest sålda. Helt enkelt en utmärkt grill!

För mer info besök OBH-nordica som har ett stor sortiment och rimliga priser. Hoppas detta hjälpte er på den ständigt förändrade grill-marknaden.
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH :d :d: d
helt klart roligast i den här tråden :D fan älskar personer som skämtar till det ;P
PS. NO to grillz, from the son of a dentist ^^

Bilder på Grillz
jävla ghetto turkar skaffa ett liv!

ett plus till dom som skojade till det

Senast ändrad:
Bilder på Grillz
Det verkar ju som många här pratar om det där med att ha grillar i munnen. Och ja vill bara säga...de är så jävla last year alltså.

Stort beröm till om som har skrivit om skrot istället, det är nämligen det nya svarta om vi säger så. Här hittade jag en trevlig bild på lite skrot som man kan stoppa i munnen och bli lite coolare. Säljs billigt av en bonde i Ryssland. Finns att hämta i byn Slentjenknjovitsjska.

http://www.lysator.liu.se/~jimmy/skrot.gif

Bilder på Grillz
BigAir sa:
Beställde nyss ett par härifrån: http://www.icedoutgear.com/grillz-gold-teeth.php
Finns många billiga där, tog en uppsättning vanliga guld och en med silver.
Funderade på bling ett tag men tror silver och guld passar bättre i längden..

Blev ca 1000 kr, 600 kr för 2 par + frakten.
Kommer om ca 2 veckor så blir lagom till skidsässongen, då blir det jibbah med gold teeths

Bild på dom jag tog:
http://i12.tinypic.com/2a660jc.jpg

Tror även att dom kan funka som tandskydd när man åker.

Peace
/Biggaaaaaah
fan vad dyrt... köp dem på streetwear i sthlm för 200 spänn styck. :D

Bilder på Grillz
Hur kan man acceptera "grillz" i mode delen? Det är ju långt ifrån mode, o minst lika långt ifrån snyggt!

Bilder på Grillz
tycker att man borde göra som i ett barnprogram jag såg när jag var liten som hette "da möbs" eller ngt sånt. Hursomhelst så smälte dom ner en pokal av guld sedan hällde dom det smälta guldet i munnen och vips så hade dom grillz.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp