Billig skidresa- VAR?

Johannes_Pollak

Ny medlem
Billig skidresa- VAR?
Tja freeride!

Jag och flickan planerar att åka upp till fjällen en sväng över sportlovet men problemet är att ingen av oss har nån vidare ekonomi att tala om. Jag undrar om det är någon här som har ett bra tips på hur man kan lyckas få ihop en riktigt billig skidresa. Bor i Stockholm. Måste inte vara jätte avlägset då vi kanske bara ska vara borta ca 4 dagar. Det behöver inte heller vara så där jätte extrem skidåkning då vi ändå bara lär ligga i stugan och mysa^^:D:P

Nån som har några bra tips? Tack på förhand/ puss å kram <3

Billig skidresa- VAR?
Värt och ens fara till fjällen om ni ska åka dit för att "ligga i stugan och mysa" då kan ni väl lika gärna stanna hemma?

finns inga nämnvärda ställen nedanför Östersund enligt mig.
Kittelfjäll kommer därför att vara mitt enda tips till dig :)

Billig skidresa- VAR?
OggaN_S sa:
Värt och ens fara till fjällen om ni ska åka dit för att "ligga i stugan och mysa" då kan ni väl lika gärna stanna hemma?

finns inga nämnvärda ställen nedanför Östersund enligt mig.
Kittelfjäll kommer därför att vara mitt enda tips till dig :)
Aldrig varit Funäsdalen tydligen...

Senast ändrad:
Billig skidresa- VAR?
Jag har själv varit i princip alla skidställen i sverige så jag behöver inget tips på bra skidställen men jag undrar bara om det var någon som kände till något billigt och bra...

Billig skidresa- VAR?
Ähum ... om du varit på alla "skidställen" i Sverige och ställer frågan i forumet "Nordiska Fjäll". Innebär det då att du vill ha tips på skidorter i Danmark, Norge eller Finland ... ?

/MM

Jaja messerschmit ... ;-)

Billig skidresa- VAR?
Vilstabacken i Eskilstuna är klockrent, ta in på Sporthotellet med ski-in-ski-out-läge (nästan).
Ok, skidåkningen är ju urkass, hotellet sådär, men billigt blir det.

Billig skidresa- VAR?
Active Ski har grymt prisvärda resor till Kittelfjäll från Stockholm ... kan vara ett alternativ! Har ingen aning om mysfaktorn, men det vet väl antagligen du som varit där! :-)

/MM

Senast ändrad:
Billig skidresa- VAR?
kan tipsa om mysiga huså på baksidan av åre, små stugor billigt, billigare liftkort än åre, knappt nåt folk = bättre pistat, sen är offpisten helt okej där också om de skulle vara intressant;)

Tillbaka
Topp