Billiga bussresor?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 152328
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 152328

Guest
Billiga bussresor?
Hej.

Har bokat tre resor nu till Österrike där vi kör ner. Boende hittar jag på egen hand. Var hittar man bra priser på bussresor? Vore trevligt om man slapp köra vid någon resa. Vill helst slippa folk som super i bussen. tack på förhand!

Billiga bussresor?
Vet inte hur lätt det är att hitta endast bussresor ner.
Ett förslag vore att kolla vilka som åker dit ni ska (paketresor) och kolla om det endast går att få plats på bussen...

Vart ska ni och vilka datum?

Billiga bussresor?
Hej Waffa,

Jag arbetar på skidresebyrån Slopetrotter Skitours och då vi likt alla andra resebyråer har bussresor ner till Alperna hela säsongen erbjuder vi även dem till folk som bokat boende etc på egen hand! Beroende på vart i Alperna du ska och varifrån Sverige du vill åka kostar det mellan 1695 kr- 2795 kr, tur och retur. Så mitt tips är att höra runt bland oss skidresebyråer, så är jag säker på att du kan hitta en bussresa som passar!

Hade fint! /Klara

Billiga bussresor?
KlaraSlopetrotter sa:
Hej Waffa,

Jag arbetar på skidresebyrån Slopetrotter Skitours och då vi likt alla andra resebyråer har bussresor ner till Alperna hela säsongen erbjuder vi även dem till folk som bokat boende etc på egen hand! Beroende på vart i Alperna du ska och varifrån Sverige du vill åka kostar det mellan 1695 kr- 2795 kr, tur och retur. Så mitt tips är att höra runt bland oss skidresebyråer, så är jag säker på att du kan hitta en bussresa som passar!

Hade fint! /Klara
Hej Klara! Tack för tipset. Jag var faktiskt inne på eran sida och kollade sista-minuten-resor. Bra priser! Väldigt positivt :-) ska definitivt hålla koll på er! Med vänlig hälsning, Martin

Billiga bussresor?
Värt att kolla typ UCPA då de ibland har lediga platser på bussarna när folk flyger ner. Vill minnas att det inte kostade många kronor när det fanns.

Billiga bussresor?
Hej.
Om ni inte är alltför priskänsliga finns ju tyska biltåget. Startar i Hamburg ,Albona, och har bla. Munchen som slutmål.
Med litet tur hittar man sista minuten

Tillbaka
Topp