billiga googles...

billiga googles...
Känns inte riktigt som att det är äkta... ofta man säljer för typ inköpspris.

billiga googles...
I USA är alltingen på skid/snowboard fronten billiga än Sverige, och då menade jag billigt som fan!

Tror inte att dina var hemma på 3dagar? eller?

billiga googles...
Fett bra sida!.. blir till o beställa ett par vita A.frame med fire lins!.. Totalt 959:- skulle ju nästan kosta det dubbla o köpa i sveriga.. eftersom man måste köpa extralins!! Tack så mkt för sidan!.. du har räddat min vinter!.. :P

billiga googles...
har tänkt att beställa ett par a frame white eller a frame text, med spegellins. Men vilken lins är det? Vilken av linserna är den bästa spegellinsen? Det är väl en black iridium man ska ha men är det vr28 eller vanlig - vad är skillnaden?
Tacksam för svar

mvh

billiga googles...
itarocca sa:
har tänkt att beställa ett par a frame white eller a frame text, med spegellins. Men vilken lins är det? Vilken av linserna är den bästa spegellinsen? Det är väl en black iridium man ska ha men är det vr28 eller vanlig - vad är skillnaden?
Tacksam för svar

mvh
Läs på Oakley.com står välidigt bra vad dom olika har för effekter. Men Iridum linsen är spegel... men läs noga så kommer du förså...

billiga googles...
Jag har också köpt ett par a-frame där. Fire-iridium + en blue iridium lins.
Samt ett hårt gogglecase. Allting gick på 1700kr.
Och priset har ju jäkligt mycket att göra med att dollarn är så låg för tillfället, samt att det är mycket billigare i usa som någon nämnde tidigare..

Jag är skitnöjd och jag slapp betala någon frakt, de skickar nämligen paketen som gåva.

billiga googles...
Har precis lagt in min order där. Blev ett par a frame matt white med black iridium, helmet strap och google case. ca 1500 kr inkl frakt, helt klart prisvärt.

Nu till saken, bad mbstores er att bifoga en bild på erat pass/leg tillsammans med erat bankkort? Känns helt klart mindre bra att låta de två bilderna figuera tillsammans.

billiga googles...
itarocca sa:
Har precis lagt in min order där. Blev ett par a frame matt white med black iridium, helmet strap och google case. ca 1500 kr inkl frakt, helt klart prisvärt.

Nu till saken, bad mbstores er att bifoga en bild på erat pass/leg tillsammans med erat bankkort? Känns helt klart mindre bra att låta de två bilderna figuera tillsammans.
Jepp, du brukar dessutom kunna cencurera de mittersta siffrorna på kortet, men det är bara för att dom ska kunna se att du faktiskt äger kortet och att dte inte bara är ett stulet nummer som dom gör detta....

billiga googles...
OneOfThePublicEnemys sa:
Varför ? varför ? det finns ingen snö lixom :D
haha isf bor du på fel ställe xD vi har då GOTT om snö kan man säga! x) . . har nyss vart å pumpat lite puder i backen ;D !(me mina nya gogglar (;;)
, å lite i pisten så klart ,.. fast big jump å så kommer väll till veckan. så för tillfället finns de bara små hopp ...

Senast ändrad:
billiga googles...
beställde ett par a-frame med black iridum linns och det vart 978 tror jag ;D

billiga googles...
ekorren sa:
vilka googles på den sidan är bäst på litet ansikte? ja dom ska ja vara snygga oxå :D
Jag ska beställa ett par Spy Orbit, dom är nog ganska små. jag ahr ett litet ansikte, kör med ett par Dragon DXS (10% mindre än DX) som är små goggles som börjar bli lite för små nu :)

btw: vad tog nice för Shipping method och hur betalade ni?

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp