Billiga sätt att komma hem från St Anton

Backside

Aktiv medlem
Vi tänkte eventuellt fira jul och nyår nere i Serfaus och därefter St Anton. Dottern vägrar däremot att vara kvar över nyår och därför tänkte vi skicka hem henne 30/12 så att hon hinner hem till nyårsfirandet.
Min fråga är då hur man på bästa och billigaste sätt får hem henne. Att lifta är inte ett alternativ...

Är det någon som har erfarenhet av hur pass lätt det är att få plats på någon charterbuss hem?

Tips och idéer tas tacksamt emot.

Är det från st anton hon skall ta sig? Har du kollat upp flyg från innsbruck? Kan vara värt att glutta lite på, buss kostar väl ändå minst ca 900 spänn och då kanske det är värt 2-300 spänn till för att slippa sitta på bussen i 30 timmar.

Eller boka SAS nu och skicka hem henne från Zurich..

//Hasse

Funkar det med. 20 mil bort, inte så farligt. Innsbruck är 10 mil bort.

Sant men finns biljetter för 1200 nu så ;)

//H

Edit: Eller fanns i förrgår när jag bokade :(

Senast ändrad:
Fan Hasse, du borde jobba i service/klagomålsluckan nånstans... Superservice till folk som ber om hjälp och lite balls att skälla ut grinkärringarna ;)

om hon skall flyga så brukar billigast vara att åka tåget till munchen och sedan ta www.snowflake.se (sas billiga flyg) hem. det var iallafall för mig och min kompis ett rätt billigt sätt att åka ner på.

OT

FF nja inte min grej ;)

Nu ska det ju åkas skidor... Men vad fort priset på flygbiljetterna steg då. Iofs så är det ju Nyår men men..

Senast ändrad:
Man kan, med lite tur skaffa sig en tågbiljett från Anton till Malmö med ett byte för 600. Det är nog billigast, men flyg är klart smidigast.

Sen måste jag säga att din dotter ska stanna, Anton är väldigt trevligt runt nyår. Ducka för racketerna bara.

Tillbaka
Topp