billiga skidor?

snowsy93

Ny medlem
billiga skidor?
hej jag undrar om det är några/nån här som vet var jag kan få tag på riktigt billiga skidor t.ex völkl dogen, scratch pro,k2 public enemy,big trouble eller alla såna där trouble skidor ?? kanske på nån utlänsk sida som t,ex www.sport-conrad.de snälla hjälp mej och inge begagnat skit heller tack ;P

billiga skidor?
näe men mycket begagnat är skit och public enemy är inte jätte dyra hos sportconrad tack för svar allafall. det som är problemet hos sportcorad är att man fattar inte så mycket för det står på tyska ;D

billiga skidor?
snowsy93 sa:
näe men mycket begagnat är skit och public enemy är inte jätte dyra hos sportconrad tack för svar allafall. det som är problemet hos sportcorad är att man fattar inte så mycket för det står på tyska ;D
Det går annars att trycka så du får engelska

billiga skidor?
Om de inte är akut så går det ju att invänta nån rea. Alpingaragets höstrea kan jag rekomendera! Annars så kör ju de flesta butiker någon sorts rea i tid och otid. Det brukar vara reor på vår och höst.

Visserligen brukar det vara förra årets modeller men de spelar ju faktiskt inte så stor roll :-)

billiga skidor?
High Society skidor är sjukt billiga och har lätt de skönaste skidorna på marknaden just nu.
Gå in på deras hemsida på läs mer
www.masoski.se

billiga skidor?
snowsy93 sa:
ja det har du rätt i man jag tror jag ska sattsa på sc dom har så jävla bra skidor till bra pris ;D
Yes det gör du rätt i...

Lixom lite priser med "Look PX 12 Ti Jib Wide 06/07" bindningar och frakt till dörren
K2 Fujative = ~3000kr
K2 P-E = ~3500kr
Dynastar Nothin but truble = ~2600kr
Dynastar Trublemaker = ~3600kr
Rossignol Scratch FS = ~3800kr

Ja du fattar vinkeln, Sport-Conrad är skitbilliga och bra helt enkelt :D
Köpte ett par Ross Scratch BC i okt-nov och förra året ett par völkl karma, nästa vecka ska jag beställa ett par Nothin but truble =)

Kan bara säga att jag är toknöjd

ha de gött
/linder

ps. Eftersom du är 13 så kanske dina föräldrar inte gillar att köpa från tyskland, lixom går det sönder blir det dyrt med reklamation osv.. här är en annan bra sida med sjysta priser
http://www.skistore.se/ ds.

Senast ändrad:
billiga skidor?
www.sport-conrad.de är lätt den billigaste sidan du kan hitta, själv har jag beställt ett par skidor därifrån dom kom efter 10 dagar och inget fel på dom.

Tillbaka
Topp