maaange Medlem 2003-12-09 Bilplats till Cham! #1 hej alla! jag har en plats kvar i min bil som ska ner till cham i början av jan! jag åker ner runt årskiftet.. typ 2-4 resan startar från malmö! hör av er!
hej alla! jag har en plats kvar i min bil som ska ner till cham i början av jan! jag åker ner runt årskiftet.. typ 2-4 resan startar från malmö! hör av er!