Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja Henrik Johan här.. Såg ditt inlägg i forumet. om erbjudandet står sig är jag mkt intresserad av att haka. bor norr om gbg men har inga problem att möta upp i tex jönköping el vad som kan passa... Blir min 3dje vinter i cham, spelar lite skivor på south bar.
gott nytt...