Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjenare!
Jag är en 25-årig tjej från göteborgsorådet som ska till st Anton och säsonga efter nyår. Är det någon som har en bilplats till st Anton till övers runt den 2/1 eller så? Hör av er isåfall så kan vi dela på bensin och autobahnkörande.
Lena
Jag drar den 10:e el nån dag innan neråt alperna. Kan nog slänga av dig i Anton om du är snäll. hoppas du åker bräda, annars får vi slå ut framrutan. O de blir så kallt.
Har du varit i St Anton förut? Jag var där i 3 säsonger tidigare. Så lite finns det nog att tjata om.
Hör av dig om du vill åka med, Så får vi hoppas att bilen går igenom besiktningen.
Jag hade planerat att åka till St Anton, men jag har inte fått något boende där. Så jag drar nog till Badgastein istället. Men jag åker ner i början av januari. Har du nåt tips om boende för issåfall har du en plats. Hör gärna av dig.
Jag ska säsonga i St Anton och åker i början av januari runt den 6-10/1, men är ganska flexibel vad gäller datumet. Just nu är jag ensam i bilen och sällskap är alltid välkommet.
Bilen är nybesiktigad, radion hel och däcken nya!
Hör av dig om du vill åka med från Malmö/Lund/Helsingborgs regionen.