Bindning, Look?

Bindning, Look?
Måste ha ett par bindningar till mina Karma. Vad finns de får bra bindning som passar på skidan? Läste om att Look P12;ernas skistoppers var för smala för skidor me en midja 85mm å uppåt. Vet nån hur de är med PX12;erna? Är de anpassade till bredare skidor?

Rekomendera gärna andra märken å!

/zacka

Senast ändrad:
Bindning, Look?
look p12 px jib passar iallafall public enemy och dom har 85 i midja, kan även tala om att dom bindningarna ska vara mycket bra.

Bindning, Look?
eftersom PX 12 Ti JIB Wide är tillämpad för Dynastar Big Trouble så måste den bindningen funka för på BT är midjan 92.

Bindning, Look?
Det går att bocka så de blir bredare. Jag har haft Ross racebindningar (och de är extremt smala) på bland annat Ross B4 (94 mm mijda) med gott resultat. Har vänner som haft de på Atomic Pimp Daddy (99 mm) och Völkl Gotama (106 mm), det senare med halvdant resultat.

Senast ändrad:
Bindning, Look?
jag vill bara säga en sak att bocka stoppers som är gjort i fjäderstål funkar! men var försiktig för de går av välfigt lätt!!

Bindning, Look?
nope inget där på tenton tyvärr .look 3 d z racing är från tidigt 90tal men även look 3d zrs racing är av intresse samma bindning :) 3 hål fram 4 bak

Bindning, Look?
Näe, det är Look-tå med två fram och en bak. Tyvärr verkar scot vara lite för disträ för att ens kolla runt på mallarna...

Tillbaka
Topp