bindning, med toe cap

walle_rules

Ny medlem
bindning, med toe cap
Tja! Någon kunnig som har tips?

Har ett par ridebingningar som jag e jävligt nöjd med... Skulle dock vilja köpa och sätta på sånna här "toe cap" på tå-strappen, så jag precis lite bättre bakåt i bindningen...

Ere nån som har något tips på var man kan få tag i sådana separat till ride bindningar????

Hare bra!

PS. RIDE LS

bindning, med toe cap
I år har i alla fall nästan alla ridebindningar en kombistrap som dom kallar "Convertible Toe Strap". Jag är dock lite skeptisk till både och saker.

bindning, med toe cap
Jag har också köpt ett par ridebindningar av årets modell och på mina (SPi) funkar "Convertible Toe Strap" grejen skitbra, och jag tror nog inte att burtons capstrap skulle vara till nån jättestor förbättring.

bindning, med toe cap
Tja har exakt samma grejer! jag undrar om du har beställt än ''walle_rules'' och då skulle ja vilja ha den exakta sidan på junkyard eller av någon annan som vet.. för jag hittar inte nån toestrap där!

bindning, med toe cap
Finns dessa någonstans nu, för jag har också en Ride bindning som jag msåte köpa en ny bindning med toe cap. gärna lite tips på var man hittar detta och funkar de att använda burton capen som visades ovanför på mina ride?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp