Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej !tänkte köpa ett par atomic metron 9 från conrad , men såg att dom va utrustade med en annan bindning än dom som såldes i sverige.är det någon som känner till denna?vilken tillverkare,eller är den inget att rekomendera.
Inte en aning om vilken bindning det är men DIN 3-10 har den ju i vart fall. Atomic säljs ju med sina "egna" bindningar här, minns inte vilken tillverkare det är dock. Det fanns inga bilder på conrad?
hej jarle !man ser inte bindningarna så bra hos conrad.vågar jag beställa utan att veta om bindningarna är ok? det skiljer 1500 kr,men om bindningarna är skit o går sönder,blir det dyra skidor.
hej!tack för era svar.nu blir jag lite rädd.jag misstänkte at bindningarna va av den sämmre sorten.nu är det för sent,redan beställt av connrad,2par.jag väger 78 kg.o åker agresivt .rammlar dom av när jag åker,går på tidig afterski o glänser med mina nya krypton pro.