feelinho Ny medlem 2007-02-03 Bindningar till Völkl - Karma? #1 Hej jag köpte nyss karma utan bindningar från sportconrad, och jag undrar bara om ngn råkar veta vilka Bindningar till Völkl - Karma man ska ha
Hej jag köpte nyss karma utan bindningar från sportconrad, och jag undrar bara om ngn råkar veta vilka Bindningar till Völkl - Karma man ska ha
Lima-ko Aktiv medlem 2007-02-03 Bindningar till Völkl - Karma? #2 Ska ha? Du kan ha vilka bindningar du vill, välj efter hur hårt du åker och din vikt.
cheferikson Medlem 2007-02-03 Bindningar till Völkl - Karma? #4 kolla den har traden... https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=33987
j_man Ny medlem 2007-02-03 Bindningar till Völkl - Karma? #5 jag har ett par völkl karma och till dom en marker 12.0 bindning. åker pow-pow och pist.. är helnöjd. köpte från sport-conrad jag med.
jag har ett par völkl karma och till dom en marker 12.0 bindning. åker pow-pow och pist.. är helnöjd. köpte från sport-conrad jag med.
skidnarkoman Ny medlem 2007-02-03 Bindningar till Völkl - Karma? #6 vilka som helst som håller för dej och som du tycker är sköna. salomon, look, rossignol m fl.... men varför beställde du inte bindningar+montering samtidigt som skidorna, om du nu inte har ett par gamla bindningar hemma till dem?
vilka som helst som håller för dej och som du tycker är sköna. salomon, look, rossignol m fl.... men varför beställde du inte bindningar+montering samtidigt som skidorna, om du nu inte har ett par gamla bindningar hemma till dem?