Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hmmmm, man blir i alla fall glad när någon påstår att en by i östra Härjedalens glesbygd har allt. Då finns det hopp för Norrlands inland, äntligen kanske vi kan få Österlenarna och Lindingöborna att flytta ut i utbygderna igen och rädda Sverige undan urbaniseringens elakartade effekter.Lee-nus sa:öh... party är väl inte precis det första man förknippar med björkliden... men om du har lagt ribban där så tycker jag att du ska göra säsong i ramundberget, helt enkelt för att det har sveriges mest tilltalande anläggning. nära till funäsdalen by, området i sig har ju allt. utom möjligen 2500 meter fallhöjd...![]()
min käre centralbyråkrat,centralbyrakraten sa:Hmmmm, man blir i alla fall glad när någon påstår att en by i östra Härjedalens glesbygd har allt. Då finns det hopp för Norrlands inland, äntligen kanske vi kan få Österlenarna och Lindingöborna att flytta ut i utbygderna igen och rädda Sverige undan urbaniseringens elakartade effekter.Lee-nus sa:öh... party är väl inte precis det första man förknippar med björkliden... men om du har lagt ribban där så tycker jag att du ska göra säsong i ramundberget, helt enkelt för att det har sveriges mest tilltalande anläggning. nära till funäsdalen by, området i sig har ju allt. utom möjligen 2500 meter fallhöjd...![]()
"är det någon som hat säsongat i björkis? ...vart kan ni annars rekomendera om man vill ha bra skidåkning men ändå inte helt dött på kvällarna?"centralbyrakraten sa:Jahaja, och vad var poängen?
Från en centralt belägen centralbyråkrat, direkt från metropolen Abisko som nästan har allt.
Vilket kan tolkas som en dissning av din uppfattning av området eller en tappat poäng. ;-)centralbyrakraten sa:Hmmmm, man blir i alla fall glad när någon påstår att en by i östra Härjedalens glesbygd har allt. Då finns det hopp för Norrlands inland, äntligen kanske vi kan få Österlenarna och Lindingöborna att flytta ut i utbygderna igen och rädda Sverige undan urbaniseringens elakartade effekter.