Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör på Atris som är storebrorsan på 108. Trivs sjukt bra med den. Det är riktigt, riktigt bra skidor! Funkar i allt och är till och med stabil när det är hårt och jävligt (Åre). Av de Black Crows skidor jag testat är alla "lekfulla", lättmanövrerande och har mycket sväng i sig. Jag har inte åkt på Navis men kan tänka mig att den är ganska lik Atris med skillnaden att den har lite mer stabilitet (mindre rocker i tail) och snabbare att få upp på kant. Är du ute efter en kvick, allroundskida med mycket sväng och lek tror jag du är helt rätt ute. Vill du däremot ha en "rakare" skida med mindre sväng och mer charging ska du kolla vidare på andra märken/modeller.jj77 sa:Har inte hittat några tester för den vanliga Navisen utan bara får Navis Freebird.
Söker en allround/allmountainskida 100mm skida och den ser väldigt intressant ut på pappret.
Hade varit intressant att höra från någon som testat denna.
Det går: Nocta > Atris > Navis > Camoxjj77 sa:Tack för svaren,
Kom på att jag faktiskt sett den testen på Snowmagazine, nu när jag såg den igen. Och det ser jäkligt bra ut. Dock lite skeptisk till britter som testar skidor![]()
Funderat på Atrisen, och också på Camoxen som väl är en smalare variant just på Atris?
Dagens sanning.Jonny_hardcore sa:Men provkör skidor alltid skidor om du kan. Bättre än en massa ljug på internet.