Blue Bird Optics 14/15

MrBandulu

Medlem
Blue Bird Optics 14/15
Tjena.

Någon som sitter på info om dessa om dom släpper en ny modell i år, och när den kommer isf?
Eller kanske bara något annat kul som finns att säga om dem.

Stod att läsa på deras hemsida att det blivit förseningar, men inte så mycket mer än så.

Blue Bird Optics 14/15
Det blir en ny modell till i år. Ett lite annorlunda system med magneterna. Och lite mer saker.
Datum när dom släpps. Har för mej att han har pratar om januari. Men är inte helt säker. Men kan höra med han lite mer om det.

Blue Bird Optics 14/15
Eyh, tagga uppdaterade glajjor!
Jag blir banne mig bluebird trogen en modell till trots allt krångel och småfel, det är en del av charmen alltså :)

Blue Bird Optics 14/15
Använde ni första modellen?
Jag blev nyfiken på dem, dels pga av priset och hur många linser man fick med.
Hur står dom sig mot andra dyrare goggles?

Blue Bird Optics 14/15
Japp det har jag. Det är inte så stor skillnad.
Men vänta tills nästa modell kommer. Grejer som tidigare varit lite problem med är fixade

Blue Bird Optics 14/15
Vissa har haft svårt att fästa linsen riktigt. Vilket leder till att den ramlar av enkelt.
Även så har magneterna sullat

Blue Bird Optics 14/15
Hur är det med passform till hjälm, vilka hjälmar har ni använt och hur har det funkat?
Kommer årets modell se annorlunda ut? Eller kommer det bara va ändringar under ytan?

Börjar dra ihop sig för säsongen, och funderar starkt på ett par bluebird.
Så om jag bestämmer mig för dem, får jag hålla ut ett tag med mina gamla goggles, tills dom nya släpps.

Blue Bird Optics 14/15
Men jag kan inte tänka mig att någon köper blue bird för att de tycker att dom är snygga, utan för att dom är billiga och man får många linser. Vill man ha snygga gogglar som håller skulle jag rekommendera vilka andra som helst.

Blue Bird Optics 14/15
Tur att det är till varje persons att tycka vad som är snyggt och bra.

Själv tycker jag dom är grymt snygga. Smaken är som baken!!!

Blue Bird Optics 14/15
ByB3rg sa:
Tur att det är till varje persons att tycka vad som är snyggt och bra.

Själv tycker jag dom är grymt snygga. Smaken är som baken!!!
Du har rätt i att man får tycka som man vill, särskilt tur skulle jag inte vilja kalla det dock. Håller du inte med om att folk inte får ha vad de vill på sig, då har du inte sett tillräckligt utav dessa hjälmar i backen ;).

PH_2388_MN.jpg

Senast ändrad:
Blue Bird Optics 14/15
Ha pajas, bland sämsta jämförningen någonsin.
Tur att man inte blir lika skitnörding av vad folk har på sej, som en del på detta forum.............

Blue Bird Optics 14/15
Oj, stampade så hårt på tån att du skippade att läsa! Det var inte en jämförelse.

Blue bird är säkert hur bra som helst och roligt med ett svenskt märke som försöker ta marknadsandelar. Det är jag för, och jag respekterar alla som tycker dom är snygga. Ingen har frågat vad jag tycker heller så onödigt av mig.

misc-nothing-to-do-here-l.png

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp