blue-tomato leverans

hace

Ny medlem
blue-tomato leverans
Läste mycket här om blue-tomato innan jag väljde att beställa därifrån och allt jag läste var positivt. Typ beställ betala med kreditkort och ha din order inom en vecka.
Kan inte säga att jag är lika positiv. Har väntat i 8 dagar på att min order skall bli skickad men inget har hänt, mailade för 3 dagar sen och frågade om nått hänt typ att nått fattades i lager, fick då svaret "sorry for the delay your order will be shipped today" och nu har alltså 3 dagar gått och statusen är fortfarande not shipped.

Någon annan som haft problem? Eller är jag ensam om detta

/hace

blue-tomato leverans
funderar sjävl på att köpa kläder där ifrån...men hace jag tror det är tillfälligheter med att dom inte shippar

blue-tomato leverans
det lär ju bero på att de inte hade varan i lager eller nåt liknande.
ligg på dom lite och fråga varför. det kan ju vara fel på deras databas där de har sina produkter inlagda.

det har hänt mig X antal ggr från olika nätsidor, inget ovanligt.

blue-tomato leverans
Jeenyus sa:
det lär ju bero på att de inte hade varan i lager eller nåt liknande.
ligg på dom lite och fråga varför. det kan ju vara fel på deras databas där de har sina produkter inlagda.

det har hänt mig X antal ggr från olika nätsidor, inget ovanligt.
Då borde ju han ha meddelat mig det då han svarade på mitt mail istället för att säga att
de skulle skicka det samma dag, har mailat en gång till och frågat vad som hände med löftet om
att det skulle skeppas samma dag men det har de inte svarat på ännu

blue-tomato leverans
jo klart de borde.

men ja, vissa affärer drivs inte alltid på rätt sätt.

vår snowboardkultur e slapp med slapp inställning, det kommer ofta igen i att många affärer och distrubutörer också är på det viset då de ofta handlar mer om kontakter än vad man kan i vår bransch.

blue-tomato leverans
Jo, så här ligger det nog till. Det är leverantören UPC som har strul med sitt datasystem. Dom gör typ inget annat än att uppgradera det. Grejjerna kan vara kvar i österrike men dom kan också ligga på lager i bromma :P Men eftersom det står not shipped så har dom nog inte gått iväg från tomaten än. RING istället för att skicka mail. Då måste dom ge dig vettiga svar...

blue-tomato leverans
..

jag har aldrig haft problem med tomate.. jag har handlat därifrån 20 ggr typ..

orur asså måste jag säga..

men.. de e rätt bra på engelska när man ringer till dem..

:)

blue-tomato leverans
Fíck ett svar igår att brädan jag beställt just kommit till dem och nu var det tvungna att lägga den i lager och sen skulle de skicka ut den, konstigt att han jag prata med först sa att allt var ok och att paketet skulle skickas samma dag.
Förhoppningsvis får jag mitt paket nästa vecka

/hace

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp