Blue-tomato = skitaffär?

oheimeryd

Ny medlem
Blue-tomato = skitaffär?
Köpte en Allian Team series 155 från dem som kom idag.

När jag öppnar paketet är det helt fel grafik på den.

Vad fan ska jag göra.

Dessutom hade de våldfört sig med ett klistermärke på den!

Vad i helvete?

Blue-tomato = skitaffär?
många brädor har annorlunda grafik mot den bild som de visar i online-shoppen

sen kommer många brädor med många olika grafiska mönster... beroende på längd etc.. färg kan variera etc etc..

jag skulle ha mailat dem å frpgat SNÄLLT varför det blev så?

kanske har de gjort fel.. kanske har de skickat en fjolårsbräda till dig.. kanske det var en praktikant som packade paketet..

det är mänskligt att fela.. du vet..

maila och fråga..

Blue-tomato = skitaffär?
Jojo. Skrev typ av mig här istället för att ringa dem och skrika.

Jo jag är medveten om att olika längder har olika grafiker. Men på brädan står det tom. Team Series 155 03/04 vilket är helt rätt, men ändå är det fel grafik. Höghus istället för berg. Annars liknar den rätt mycket.

Blue-tomato = skitaffär?
Det är inte speciellt ovanligt att de kan ha två olika grafiker på samma modell.
Sen att de slängt på en klibba är inte heller ovanligt. Skit samma, fan gillar du den inte så är det väll bara att ta bort den. Det är ju inte så att de tatuerat in den. ;)

Men maila och fråga lite hyggligt.

Blue-tomato = skitaffär?
förra gången jag beställde därifrån skickade de ett mail och frågade om det var ok att brädans grafik inte stämde med den på bilden, konstigt att de inte gjorde det med dig också.

Blue-tomato = skitaffär?
Joye: Japp det är den grafiken.

Gillar den inte men gillar brädans form ännu mindre. Fast det är ju inte deras fel. Skickar tillbaka hur som helst.

Blue-tomato = skitaffär?

Däremot ska man tänka sig för innan man handlar där med tanke på priset. Min lokala affär brukar ligga 150-200 upp på allting. Då är det inte värt det!

Blue-tomato = skitaffär?
Forslund:

Hade ingen affär som sålde det jag var ute efter. Men BT har löst det här snyggt nu och ska hämta tillbaka den och ge mig pengar.

Blue-tomato = skitaffär?

Jag säger inte att det är fel att handla där. Hittar man bra grejer till bra pris är det klart att man ska handla på blå tomaten.

Det jag vill säga är att man inte ska utgå ifrån att det är billigast nere i Europa, många ggr är det samma pris här

Blue-tomato = skitaffär?
Köpte analog byxor därifrån och la ut typ 700 spänn mindre än vad dom kostar här i Östersund
helnöjd

Blue-tomato = skitaffär?
man sparar hundringa ibland tusingar på att handla från bloe-tomato eller hot-zone plus att frakten fan är snabbare än i sverige

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp