Bo i Usa nästa vinter!?

BanditQueen

Ny medlem
Bo i Usa nästa vinter!?
Vi är tre tjejer som ska åka till usa (Jan-Mars) och har ett boende för 9 pers i south lake tahoe (California) 1700$ i månaden där el och vatten ingår.

Vi är ett gäng skidnördar som åker för skidåkningen, vi vill gärna ha några brudar som brinner för samma sak, detta hindrar inte er killar att höra av sig, ni är också mer än välkommna.

Hör av er om detta ligger i ert intresse!
 
Bo i Usa nästa vinter!?
Hej!

Är grymt sugen på att åka dra till USA. Eventuellt blir vi tre men jag kommer att åka själv om jag måste. Har lurat på allt från Big bear, mammoth, colorado, canada, arlberg eller tahoe.
Är dock inte brud men de kanske inte gör så mycket. Åker lätt för åkningen men en fest är aldrig fel om de inte snöar.
Hör gärna av dig om plats finns kvar
/Norrman
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp