Boardstores leveranstider??

holten

Ny medlem
Hej!
Jag har köpt en bräda från boardstore.se en Type a Jim Moran Dragon är det någon som har koll på hur den brädan är? Jag undrar också om det är någon som vet hur lång tid det tar att få brädan levererad, det står typ 2 veckor men jag tror det tar längre tid....

holten

Jag beställde min bräda förra söndagen, fanns att hämta ut från i torsdags. Och då bor jag ändå i typ umeå, så finns det i lager så går det snabbt.

Jag beställde brädan tisdag morgon och hade den på torsdagen.. jag beställde med Jim Moran Dragon, tyvärr är det ju ganska svårt att hitta recensioner och info om den, men det jag har hittat har ju bara vart positivt..

dom skeppade juh ut alla brädor när dom kom, men dom hade juh sån där förtids-beställning så om man beställde så fick man gratis frakt och så, men man fick juh vänta ett slag, förmodligen det som hände, dom sålde juh slut på hela första beställningen innan den kommit in, 100 brädor.

Jag fick min för två veckor sen men det beror väl på att jag bor i göteborg, tyvärr fick jag fel storlek på Airwalk bootsen, de hade glömt att nämna att dom va små i storleken så deras storleks guide var ingen hjälp så det va bara att skicka tillbaka dem

Någon som vet hur priserna är på Boardstore.se relativt priserna nere i StAnton?

Lönar det sig att vänta med att handla? Kommer att handla helt ny utrustning i år men har saker så jag klarar mig på min gamla några veckor. Eftersom det kommer bli en del pengar så vill jag köpa på det billigaste stället.

oh man va fort det gick för dig forlsund..... jag beställde igår kväll, hopas det finns nån kvar bara, det borde väl höra av sig annars....stod j uatt det bara fannms 5 stycken...

jaja.... peace

Nu finns det ingen kvar.. DU köpte nog den sista!
De skickar ett mail till dig att den är på väg, där finns ett kollinummer.. Sen följer du paketet på posten.. DÅ kan du ha den inom 24 timmar! utan avi..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp