Boende i alperna

OscarWelen

Ny medlem
Boende i alperna
Hej!
Jag tänkte åka ner till alperna i januari och vara där till feb/mars och undrar om någon är intresserad och leta boende med mig. Jag har tidigare gjort en säsong i St anton förra året och tänker att jag vill till en ny ort i år. Är öppen för alla förslag på ort så om du vill leta tillsammans skicka ett PM

slonken88

Medlem
Boende i alperna
Hej Oscar,

Jag och en till från forumet är i samma situation. DM’a så kanske vi kan sätta ihop en chat vi tre?

(Riktigt sugna på Engelberg:)

JohannesPers

Ny medlem
Boende i alperna
Tjena!

Funderar på säsong i Engelberg jag med, är nog dock intresserad av att vara kvar lite längre än feb/mars.

/Johannes

martineu

Ny medlem
Boende i alperna
Hej! Hur går letandet för er? Jag är också ute efter boende jan-mars(eventuellt längre) och öppen för förslag på ort. Har dock främst funderat på Italien.
/Martine

JohannesPers

Ny medlem
Boende i alperna
@slonken88 ursäkta sent svar, är inte inne på Freeride särskilt ofta. Håller på och dealar med jobb just nu, tänkte jag skulle börja i den änden. Det ser dock hyfsat lovande ut, så börjar absolut bli dags att kolla seriöst på boende! Kommer veta mer säkert hur det blir under nästa vecka. Har du börjat leta något än? Har du något tips på vart man kan leta?

@martineu härligt! För min del är det Engelberg som gäller, men om det funkar även för dig får vi prata ihop oss allihopa. Kanske går att hyra en lägenhet tillsammans eller så!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp