JohanSjoberg
Medlem
Boende i Andermatt?
Vi är fyra stycken som skulle vilja ha boende i Andermatt 5-12 februari.
Vi befinner oss just nu i Engelberg för hela säsongen och har inte boende den veckan här nere. Vi är inte så noga med hur vi sover utan mest att det är tak över huvudet.
Vi lagar dessutom gärna maten!
Tack på Förhand, Johan!
Vi befinner oss just nu i Engelberg för hela säsongen och har inte boende den veckan här nere. Vi är inte så noga med hur vi sover utan mest att det är tak över huvudet.
Vi lagar dessutom gärna maten!
Tack på Förhand, Johan!