Boende I Chamonix

FlikeN

Ny medlem
Boende I Chamonix
Har en plats i chamonix. fran = nu till 24 april
Bo med 3 andra trevliga personer, bodde där i 2 veckor men jag tyckte inte det var roligt med snowboard så jag åkte hem istället

50 meter från barnbacken åk upp för den sen är det 50 meter till gondolen upp till brevent, perfekt läge.
fixat via alpservice, som sedan skickar papper osv till den som känner sig sugen. betalade 19 006, 13000 i hyra och en deposion på 6000.

Men eftersom jag bott där 2 veckor så dras det i från på nästa som ska bo där vet inte vad det kan bli i hyra då, kanske runt 10 000

intresserad? skriv här och maila david_lindborg@hotmail.com

kollar min mail oftare

mvh david
 
Boende I Chamonix
Du det finns ju as manga som vill ha boende i Cham, maste vara skitlatt att hitta...
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp