Boende I Chamonix
Har en plats i chamonix. fran = nu till 24 april
Bo med 3 andra trevliga personer, bodde där i 2 veckor men jag tyckte inte det var roligt med snowboard så jag åkte hem istället
50 meter från barnbacken åk upp för den sen är det 50 meter till gondolen upp till brevent, perfekt läge.
fixat via alpservice, som sedan skickar papper osv till den som känner sig sugen. betalade 19 006, 13000 i hyra och en deposion på 6000.
Men eftersom jag bott där 2 veckor så dras det i från på nästa som ska bo där vet inte vad det kan bli i hyra då, kanske runt 10 000
intresserad? skriv här och maila david_lindborg@hotmail.com
kollar min mail oftare
mvh david
Bo med 3 andra trevliga personer, bodde där i 2 veckor men jag tyckte inte det var roligt med snowboard så jag åkte hem istället
50 meter från barnbacken åk upp för den sen är det 50 meter till gondolen upp till brevent, perfekt läge.
fixat via alpservice, som sedan skickar papper osv till den som känner sig sugen. betalade 19 006, 13000 i hyra och en deposion på 6000.
Men eftersom jag bott där 2 veckor så dras det i från på nästa som ska bo där vet inte vad det kan bli i hyra då, kanske runt 10 000
intresserad? skriv här och maila david_lindborg@hotmail.com
kollar min mail oftare
mvh david