Boende i Franska Alperna eller St. Anton

Emilita

Ny medlem
Boende i Franska Alperna eller St. Anton
Hej!

Söker någon att dela boende med killar som tjejer nu till vintern säsongen 05/06.
Någon som kanske har en plats över någonstans eller något liknande så kan ni
ju höra av er.
 
Boende i Franska Alperna eller St. Anton
Jag letar bostad nu och hör av mig om jag hittar nåt.
Annars drar jag iväg på vinst och förlust. Vart tänkte du åka?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp