Boende i franska alperna

Helenas

Ny medlem
Boende i franska alperna
Hej!

Jag är en tjej på 22 år som ska göra en säsong någonstans i franska alperna. Det hela blev lite spontant och jag är flexibel vad gäller både ort och datum, men tänkte åka ner i slutet av januari och stanna resten av säsongen. Jag är mest intresserad av Val Thorens samt Val d'isère eller Chamonix, men är öppen för andra förslag. Delar gärna boende med ett skönt gäng och om ni behöver en extra glad person i er lägenhet eller allmänna tips så får ni mer än gärna kontakta mig!

Helena_Fryklund@hotmail.com

Boende i franska alperna
Hej! Vi behöver fler till vår lägenhet i Val d'isere, just nu finns det två platser kvar. Skicka ett mail om du är intresserad!

Mvh Felicia och Ida

felicia.bindekrans@hotmail.com

Boende i franska alperna
Hej

Jag söker också boende i franska alperna. Jag fick plötsligt februari månad över till skidåkning:) då jag är mellan 2 jobb så söker boende för ca 1 månad i någon trevlig ort. Kan ev. bli mer än 1 månad...

Öppen för förslag, Schweiz går också bra :)

MVH
Ola
27 år ung/gammal skidåkare

Boende i franska alperna
Bumpar tråden med en till förfrågan..

Är ledig en kortare period, strax under två veckor, över månadsskiftet jan-feb och vill dra någonstans. Öppen för det mesta så länge snö är inblandat. Frankrike, Schweiz eller Säffle, you name it.

Någon/några som längtar efter en skön skidåkare som vill bumpa en soffa/säng/golv/bivack? =)

/Jocke
25 år, skidåkare och fotograf (feta åkbilder utlovas)

Boende i franska alperna
Hej!

Jag planerar att åka till Schweiz eller Frankrike nästa tisdag/onsdag. Lutar åt Val d'isere då jag pratat med 2 här på freeride som eventuellt fixat en lägenhet för 4 och behöver in 2 till, skulle kontakta mig så snart det är klart. Jag tänkte köra bil ner själv, kör från värnamo i småland så är det någon som är intresserad av att åka med så är det bara till att höra av sig!

/ Andreas

Boende i franska alperna
Hej!
Jag söker boende i Chamonix omgående.
Alla förslag är intressanta. Behöver en säng för resten av säsongen.
Någon som vet något?

Nils Öberg

Tillbaka
Topp