Boende i Kanada/Revelstoke sökes

fanster

Ny medlem
Jag söker folk att dela boende med för vintersäsong i Canada.
Jag letar runt på lite olika orter men är väldigt sugen på Revelstoke!

Planen är att anlända i början av december.

Jag är 29 år och har fått WH-visum för ett får :)
Har tidigare gjort säsong i Chamonix år 2007/2008.
Jag är passionerad puderfantast och gillar även att tura :)

Söker ni personer att dela boende med så tvekan inte att kontakta mig!

Senast ändrad:
Tjena! Hur har det gått med boendet?? Det ör jag och 3 till polare (jag och brorsan från sverige och 2 andra polare från australien) som ska försöka komma till något berg. Vi är i whistler just nu och det är i princip omöjligt att hitta ett boende om man inte vill lägga orimliga summor för ovärda hem!
Så vi ör öppna för förslag och tips! Vi är emellan 25-29 år.
Hör gärna av dig!

Hej,

Va kul att du skriver! Har ni tankat på att prova i Revelstoke? Jag tänkte åka dit i mitten av December. Hittar ni ngt är jag intresserad av att dela :) Letar just nu på bl.a. Facebooksidan "Revy Rentals"
Vi kan fortsätta hålla kontakten via mail om ni vill: wahlqvist.fanny@gmail.com
Vi hörs!

Edit: Verkar inte gå att ta bort inlägg från mobilhemsidan. Jag skriver ett eget sökes-inlägg istället!

Tjena, jag är också i jaktspåren efter boende!

Jag är en 22årig grabb som planerar en första skidsäsong som studieuppehåll. Flyg och arbetsvisum har jag löst men har inte helt bestämt ort. Men för tillfället lutar det åt Revelstoke.

Siktar på att jobba för uppehälle, leva billigt och njuta av så mycket puder som möjligt. Gillar att jobba upp de där extra höjdmetrarna men saknar hudar.

Senast ändrad:
Perfekt grabbar och tjejer!
Hör av er om ni behöver folk till boende eller om ni hitta något! Vi är öppna för förslag i detta läge!
Fors3man@hotmail.com

Tillbaka
Topp