Boende i st.Anton 2011/2012

AndreasT

Medlem
Tjena! Vi är tre personer som lyckats få tag på en grym lägenhet mitt i Anton. Tänkte dra ner i November och får ha lägenheten till April. Hade tänkt trycka in två pers till för att lätta på priset och höja stämningen! Just nu är vi två killar och en tjej så hade gärna fått med två tjejer till.

Men, det bör tilläggas att vi är sjuuukt öppna för förslag!=D

skriv här eller maila mig på andreas_tragardh@hotmail.com om ni är sugna på en grym säsong med oss?

over and out

Vi är två awesome pojkar på 21/22 år som är på väg ner och kan vara sugna!
Rumsrena och rätt så trevliga om jag får säga det själv. Vi kanske kan få plats? Trots att vi inte är tjejer ^^,

tjena! jag är också jävligt sugen på en plats. också tjej va så säger samma som Carl-Jan ;) Pma mig om det låter intressant så kan vi höras närmare!

Nu är alla platser tagna och vi taggar inför en grym säsong =D

dock har vi plats för en person under november och december. Är du sugen så hör av dig!

over and out!

Hej!

Jag är sjukt sugen på att dra till St Anton! Letar boende för fulla muggar. Jag är en 19-årig tjej som åkt skidor varje år sedan jag var fyra. Jag har en anställning hemma tom 31/12 så jag tänker åka ner i början av januari. Har ni platser kvar i lyan?
Kram :)

Hei!

Vi leter også etter boende i St. Anton! Er 3 nordmenn på 20 år som elsker å stå på brett og ski. Drar ned i januar og hjem sent april/mai. Gi en lyd da vel, hvis noen er sugen på å bo med oss eller har forslag til steder vi kan bo! Hadde satt stor pris på det :-)

Kram!

Haj! Vi e två 20 åriga killar från Lund som tänker dra ner till st anton i mitten på november. Vi söker främst någon/några att dela boende och jobb hade vi tänkt fixa på plats.
Vi är positiva, ordentliga killar som gillar att ha kul och kommer inte ha några problem att dela boende med vem som helst.
Hör gärna av er via pm eller till jesper_sjostedt@hotmail.com

Har en sängplats över i ett rum för fyra, 20 euro/natten per skalle. Om någon är intresserad så skicka ett mail till emiilbergsjo@hotmail.com så får du veta mer. Skriv gärna lite om dig själv också och en bild skadar inte.

/ Emil

Tjena,

Jag och tio killar åker ned till St Anton någon gång mellan 10 Dec o- 5 Jan. Vi har inget boende eller jobb ännu och de flesta tänker fixa bägge där och börja på vandrarhemmet. Själv tycker jag att det vore skönt med lite trygghet så om någon har några tips på antingen jobb eller boende så hör av er till:

cgsolsson@gmail.com

Tack!

Tja,
vi är två killar och två tjejer som söker boende samt jobb.
Någon som har några sängar över till oss fyra rå sköna & social partyprissar?!

Tack på förhand.
Filip Norén

Tjenare!

Jag är en ensam kille på 19 år som letar efter några säsongare att dela boende med i St. Anton. Jag är nere i St. Anton nu och letar efter socialt folk!
Hör gärna av er, är öppen för förslag!

Sebastian_Kavleskog@hotmail.com
+46 76 71 47 398

Tack!

Tillbaka
Topp