Boende i St Anton

FiddeO

Ny medlem
Boende i St Anton
Tja! Vi är två 22-åriga killar som planerar att tillbringa säsongen i St Anton. Vi tänkte åka ner i början av december men har tyvärr inte hittat något boende än. Är det någon som har en del i en lägenhet över eller något annat är det väldigt intressant.

Vi kommer förmodligen att bila ner och har då två platser över i bilen för någon som vill komma ner billigt.

Boende i St Anton
Därför att på Pensionat Löwen bor Hausfrau Gerthrud. Hon är ett vandrande lik, kan man tro på lukten från henne som tränger genom väggar. Hon är även alkoholist och en tjyyyv, med specialitet Jaegermeister. Det är ca 15 grader på rummen.

Fast det har även sin charm. Jag måste tacka Gubbarna på Löwen för alla trevliga förfester.

Boende i St Anton
Vad Dexter här ovan skriver är fullkomligt rätt!

Jag skulle kunna lägga till tusentals av berättelser om när t.ex kärringen kom in och slängde en sko i nyllet på¨mig när vi hade förfest eller när hon stal sprit och fyllde upp med vatten.... Ja du, det är ta mig fan helt otroligt detta hus av skabb!

..men det vart ju en del rätt tokiga förfester :)

Boende i St Anton
Det låter ju kanon! Jag (Helsingborgstjej på 22år) åker gärna med er ner till St. Anton!! Tyvärr kan jag inte glädja er med någon lägenhetsplats... Men vi får fortsätta leta, så löser det sig säkert snart...
Hör gärna av er på lisa_falkman@hotmail.com

Tillbaka
Topp